Toni Bou suma el seu 19è títol mundial de trial
El pilot de Repsol-Honda conquista, a Marsella, el seu 10è ceptre de X-Trial consecutiu

Ahir a la nit a Marsella, Toni Bou (Piera, l'Anoia, 17 d'octubre de 1986) va seguir fent gran el seu nom i escrivint encara més pàgines de glòria en el motociclisme espanyol. Amb la tercera victòria de la temporada en la quarta i última cita del Campionat del Món de X-Trial, el pilot de l'equip Repsol Honda va guanyar el seu desè Mundial de X-Trial consecutiu. És a més el 19è títol de campió del món de l'especialitat, tant en pista coberta com a l'aire lliure, en una dècada en què ha superat tots els rècords i s'ha consagrat com un dels esportistes més llorejats de la història.
GUANYAR REMUNTANT
Un error en la fase de qualificació, en què va acabar tercer rere Albert Cabestany (Sherco) i Adam Raga (TRS), no va fer dubtar el pilot de l'equip Repsol Honda, que va capgirar la situació firmant una final perfecta, sense penalitzar ni un sol punt. També va estar a la final Takahisa Fujinami, que va tancar el certamen en una positiva quarta posició.
La següent cita de l'equip Repsol Honda serà d'aquí dues setmanes, amb l'inici a Barcelona del Campionat del Món FIM de Trial a l'aire lliure. El 9 i el 10 d'abril, Bou, Fujinami i Busto tindran les dues primeres proves d'un Mundial que constarà de 15 carreres.
LA FELICITAT DEL CAMPIÓ
Notícies relacionades"Estic contentíssim, ha anat tot superbé perquè hem patit moltíssim, ha sigut una carrera molt difícil”, ha assenyalat Bou al celebrar el seu nou títol. “A la final, no només l'Adam [Raga] ha pressionat, sinó que l'Albert (Cabestany) també ha estat allà en tot moment, per complicar la nit. Vull recordar que l'Adam ha sigut molt batallador durant tota la temporada, i m'ha posat les coses molt difícils. Quan trobes un rival d'aquest nivell, els títols tenen més mèrit. Estic molt content. Ara toca seguir vivint aquest somni".
Amb el desè títol mundial de trial indoor aconseguit ahir a la nit per Toni Bou a Marsella, el pilot de l'equip Repsol Honda engrandeix un palmarès inigualable, després de 10 anys sent el millor del món en la seva especialitat. El 2007 Bou va fitxar per l'equip Repsol Honda, es va proclamar Campió del Món per primera vegada, i des d'aleshores, any rere any, ha anat escrivint el seu nom en lletres daurades de la història de l'esport, amb la increïble xifra de 19 títols Mundials, 10 de trial en pista coberta, i nou a l'aire lliure.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"