LLEGENDA DE LA F-1
Schumacher, ¿en estat vegetatiu?
El cèlebre comentarista Reginaldo Leme afirma que ni els amics més pròxims, com Felipe Massa, tenen accés al pilot
"El veig molt sovint i segueix lluitant", assegura Jean Todt, president de la Federació Internacional d'Automobilisme

Michael Schumacher, al box de Mercedes al circuit de Suzuka, l’octubre del 2012. /
"Tothom sap que Michael Schumacher està en estat vegetatiu. Ha perdut tota la massa muscular i està molt prim". Després de mesos sense cap notícia sobre el campió alemany de F-1, Reginaldo Leme, cèlebre comentarista brasiler, ha posat paraules al que la família del gran circ del motor pensa sobre l'evolució del pilot des que el 29 de desembre del 2013 va patir un accident d'esquí als Alps francesos.
En declaracions a l'emissora brasilera SporTV, Leme recorda que "quan això ho va publicar un diari alemany, la seva família es va enfadar molt i va emprendre accions legals". "Dubto que aquesta dada s'obtingués d'un membre de la família, de manera que entenc que vulguin protegir encara més Michael i que hagin limitat les visites a l'extrem", explica.
Notícies relacionadesEl pilot viu reclòs a casa seva de Gland (Suïssa), a on va ser traslladat el setembre del 2014 després de despertar-se del coma a què va ser induït a l'hospital de Grenoble (França) i passar un temps en una clínica de rehabilitació de Lausana (Suïssa). "Ni els seus amics més pròxims han pogut visitar-lo. Ja ha passat molt de temps, ni tan sols Felipe Massa ha anat per allà, perquè entén que és temps per a la seva família i ells el volen protegir", afegeix el comentarista.
Jean Todt, president de la Federació Internacional d'Automobilisme (FIA) i amic íntim de Schumacher, sembla ser l'únic que hi manté cert contacte. "El veig molt sovint i segueix lluitant. Hem de seguir lluitant al costat de la família", ha assegurat aquest diumenge, en el marc del GP de F-1 de Mèxic.
- Pensions Natalia de Santiago sobre la jubilació: «Tenim un problema si deixem els diners quiets al banc»
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Els 10 vestits més bonics (i memorables) de la història de la Met Gala
- Selecció 10 pel·lícules d’estrena en plataformes que no et pots perdre al maig
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Tiktok Un cuiner xinès destapa quin és el client més rendible en un bufet i el que menys
- Futbol El polèmic raper Travis Scott estamparà el seu logo a la samarreta del Barça
- Canvi inesperat en la guerra comercial: la Xina cedeix i ara vol negociar amb Trump
- Mossos i Policia Nacional Detingudes tres persones a Castelldefels i Montcada per enaltiment del terrorisme gihadista