NATACIÓ
Phelps tanca la seva participació als Campionats dels EUA amb una altra "estimulant" plata
El campió olímpic no pot superar Lochte en els 200 metres estil, però aconsegueix el seu segon bitllet per als Pan Pacífics

Michael Phelps (esquerra) i Ryan Lochte xerren al podi de la prova de 200 metres dels Campionats dels EUA. /
No ha pogut brillar com li hauria agradat, però almenys Michael Phelps ha tancat la seva participació en els Campionats de natació dels EUA, que s'han disputat a Irvine (Califòrnia), amb dos bitllets per als Pan Pacífics de Gold Coast (Austràlia), que es disputaran a finals de mes. Si divendres va ser segon en els 100 metres papallona (va arribar a només 0,01 segons de Tom Shields), aquest diumenge (dilluns a la matinada aquí) també s'ha hagut de conformar amb un segon lloc en els 200 metres estil, darrere de Ryan Lochte.
Lochte, rècord mundial de la distància, ha marcat el segon millor temps aquest any amb 1.56.50 minuts per mantenir a ratlla Phelps, el campió olímpic, que ha parat el crono en 1.56.55 minuts. "Aquest segon lloc és estimulant", ha declarat el millor nedador de la història, l'home capaç de guanyar 22 medalles en tres Jocs (18 d'elles d'or ), després de baixar del podi.
Als seus 29 anys i després d'un "avorrit" retir d'un any i mig (va deixar de competir després de Londres 2012 i es va tornar a entrenar a finals de l'any passat), no ha pogut afegir una altra victòria al seu palmarès, però Phelps no tira la tovallola i encara aspira a estar als Mundials de Kazan (Rússia) de l'any que ve i fins i tot als Jocs Olímpics de Rio de Janeiro 2016. "Em sento millor després d'aquests campionats. Sé el que he de fer per millorar els meus temps i els resultats", ha assegurat.
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Septuagenaris amb els peus a la sorra
- França aplica tocs de queda per reduir la violència juvenil després d’endurir la llei
- Apunts polítics de la setmana Els incendis, i els tuits, van arrabassar a Vox l’agenda política
- Contundent i crític
- Entrevista Sandra Ramos, consellera de Festes de Tarragona: "La festa major de Sant Magí ens ajuda a conscienciar sobre la importància de l'aigua"
- Lamine imposa entre el tumult
- El fill de l’oligarca rus del clan de la Costa Brava nega ser el seu testaferro
- Un partit de 42 minuts
- El contracte del Govern amb Huawei eleva el xoc amb el PP