Badalona celebra les medalles de Mireia Belmonte
La ciutat també reconeix el mèrit del nedador Gerard Rodríguez, membre de l'equip espanyol que ha aconseguit el rècord estatal dels 4x200 lliures

Mireia Belmonte, amb l’alcalde de Badalona, Xavier García Albiol (dreta), i el regidor d’Educació, Esports i Joventut, Juan Fernández. /
La ciutat de Badalona, liderada pel seu alcalde,Xavier Garcia Albiol, i el regidor d'Educació, Esports i Joventut,Juan Fernández, han ofert avui una recepció a la nedadora badaloninaMireia Belmonte, guanyadora de tres medalles als Mundials de natació que s'han celebrat a Barcelona. Centenars de badalonins han aplaudit l'esportista en la seva aparició al balcó de la Casa de la Vila.
En l'acte, celebrat al Saló de Plens, l'alcalde ha remarcat que quan es parla de Mireia Belmonte es parla de Badalona. "Allà on va sempre presumeix de ser badalonina i com a alcalde li vull reconèixer", ha dit el popular. I ha explicat que “en aquests moments, l'objectiu del consistori és que la ciutat tingui una piscina de 50 metres i que aquesta instal·lació sigui la que porti el nom de la nedadora badalonina", ha afegit l'alcalde.
Mireia Belmonte ha participat en set especialitats als Mundials de natació i ha arribat a sis finals. Ha guanyat tres medalles: dues de plata, una en els 200 metres papallona i una altra en els 400 metres estils, i una de bronze en els 200 metres estils. La badalonina ha aconseguit, a més, quatre rècords d'Espanya.
Durant l'acte també s'ha fet un reconeixement al nedador del Club Natació Badalona, Gerard Rodríguez, membre de l'equip estatal que ha aconseguit un nou rècord d'Espanya dels 4x200 metres lliures en aquest Mundial superant l'anterior en quatre segons i deixant una nova marca de 7'17 "59.
Llegiu més informació sobre Badalona en laversió local
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- "Si et conviden a un sopar, no portis vi"
- Un bacteri podria causar 12 milions de càncers gàstrics