L'actualitat blanca
El PSG ofereix 100 milions al Madrid per Cristiano Ronaldo
Ancelotti diu que hi ha un 50% de possibilitats de quedar-se al conjunt parisenc

Ancelotti celebra el títol de Lliga a París. /
El París Saint-Germain està disposat a pagar 100 milions d'euros al Madrid per contractar el davanter Cristiano Ronaldo i a pagar 18 milions anuals al portuguès, ha informat el diari esportiu 'L'Équipe'. És la lluita que ha iniciat el club francès davant els intents del club blanc de contractar Carlo Ancelotti, que té un any més de contracte amb el club parisenc.
"¿Per què no Itàlia?"
El president del PSG, Nasser al-Khelaïfi, i Ancelotti es reuniran en les pròximes hores per parlar del futur de l'entrenador italià. "No m'he reunit amb ningú del Madrid, ni amb el director esportiu ni amb el president. Les meves opcions de quedar-me estan al 50%", ha dit Ancelotti al rotatiu francès. "M'he integrat bé aquí i no sóc una persona a qui li agradi canviar", ha afegit el tècnic. "Vostè parla d'Espanya, Espanya, Espanya...¿per què no Itàlia?, ha respost Ancelotti, que ha entrenat el Milan, el Chelsea i el Juventus.
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Una cinquena alumna acusa el professor del Conservatori del Liceu de tocaments
- Als 50 anys Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- La nova Via Laietana s’inaugura el dia 29 amb una gran festa popular
- Comiat a un referent Mor Paco Solé Parellada, propietari del restaurant 7 Portes
- Psicologia ¿Sols acumular roba a la cadira? Això és el que la psicologia diu de tu
- El Fòrum per a la Pau i la Defensa Jaume Duch: «Catalunya està especialitzada en tecnologies duals com la ciberseguretat i ha d’aprofitar el pla de rearmament»
- Fitxatges Gonzalo Bernardos carrega contra Joan Garcia després del seu fitxatge pel Barça: "Ens ha ofès que ens hagis enganyat"
- Un patrimoni artístic El grup d’experts que ha d’analitzar el trasllat de les pintures de Sixena exposades al MNAC