FUTBOL. SEGONA A

El Girona treu petroli d'un gol de Felipe i es posa segon

Felipe, autor del gol.

Felipe, autor del gol.

1
Es llegeix en minuts
JORDI DANÉS
GIRONA

El Girona va dormir en posició d'ascens directe a Primera Divisió després de la formidable victòria d'ahir als Campos de Sport d'El Sardinero, on els de Rubi van rendibilitzar al màxim un gol de Felipe Sanchón (minut 63), que va aprofitar amb el cap el rebuig del porter local després d'una molt bona acció d'Eloi Amagat a dins l'àrea. Va ser un partit molt pràctic dels visitants, que en el tram final del xoc van defensar l'avantatge aferrissadament per evitar que el Racing igualés l'enfrontament en una arriada final on va perillar el 0-1. Després de la derrota d'ahir de l'Almeria, només el Vila-real, que juga a Múrcia, li pot prendre la segona plaça.

El Racing va començar fort, amb una ocasió de Yuste (m. 5) i una altra del veloç però imprecís Koné (m. 6), tot i que a poc a poc el Girona es va assentar sobre el terreny i els locals van perdre l'espurna inicial. Va ser una primera part de baixa intensitat, en què els de Rubi semblaven tenir la prioritat de mantenir el zero a la seva porteria i anar madurant el xoc.

Notícies relacionades

PENALS PROBABLES / Amb poques notícies a les dues àrees, el descans va donar pas a un segon acte ja més trepidant, on el Girona va avisar amb una ocasió de Felipe (m. 46) i una altra d'Acuña (49), tot i que els locals van respondre amb una bateria de quatre ocasions entre els minuts 52 i 55.

El 0-1 va donar aire al Girona, encara que amb el pas del temps els de Rubi es van anar tirant enrere, mentre que el Racing va atacar amb tot. Les pilotes penjades a l'àrea de Mallo van ser una constant. Tot i que els locals no van disposar de grans ocasions, sí que van reclamar un penal de Tébar sobre Quini, que va semblar clar (86), i un altre per mans de Jose (90). Però en les penes màximes, el Girona està tocat per una vareta màgica: 9 a favor i només una en contra.