LA JORNADA DE LLIGA

Roura: "Tenim molt clar com afrontar el partit del Milan"

El tècnic del Barça destaca el treball defensiu davant el Deportivo i assegura que l'equip ho donarà tot per aconseguir la remuntada

L’entrenador blaugrana analitza el partit contra el Deportivo. / periodico

2
Es llegeix en minuts
JORDI TIÓ / Barcelona

La victòria del Barça davant el Deportivo (2-0) ja quedava molt lluny quan Jordi Roura ha entrat a la sala de premsa del Camp Nou. Totes les mirades estaven posades en el partit de dimarts contra el Milan. "És un partit molt important que tens com a referència. Tenim les idees molt clares de com afrontar-lo", ha assegurat el tècnic blaugrana.

Roura ha admès que la victòria davant el conjunt gallec aportarà coses positives per al duel de Champions. "Cada competició és diferent, sempre ho he dit, però guanyar, no passar dificultats, tenir intensitat i mantenir la porteria a zero ens ajudarà", ha dit l'entrenador, per a qui els blaugranes "havien d'haver sentenciat a la primera part". "L'equip ha estat molt bé defensivament, però amb 1-0 sempre tens la sensació que en qualsevol jugada desafortunada et poden empatar". Roura ha reconegut que al vestidor s'ha parlat moltes vegades de la importància de mantenir la porteria imbatuda.

Evitar la precipitació

Pensant en el Milan, el tècnic no espera sorpreses: "Tenim bastant clar com jugarà el Milan i com jugarem nosaltres. Però això és futbol i pot passar de tot". L'alineació del dimarts no està decidida --"Hem de parlar-ho amb Tito [Vilanova] i Aureli [Altimira]", ha recalcat--, però jugui qui jugui "l'equip ho donarà tot per aconseguir la remuntada". "Per lògica, hem de sortir a l'atac, però no s'ha de confondre les ganes amb la precipitació. S'ha de buscar l'equilibri entre aquests dos factors", ha subratllat.

Notícies relacionades

Roura creu que l'equip italià no variarà gaire els seus plans respecte al que va plantejar a San Siro: esperar enrere, tancat, que arribin les seves oportunitats. Del Barça espera que faci el que ha fet en els últims anys: "Una de les armes que hem de tenir és la velocitat de la pilota. A més velocitat, més possibilitats tindrem, amb el Milan i amb qualsevol equip que es tanqui al darrere".

L'1x1 del tècnic

El tècnic ha valorat la feina i el gol d'Alexis, la recuperació d'Alves i l'esperit de Puyol. Sobre els xiulets a Cesc ha defensat que el públic es pot expressar com desitgi, encara que creu que el d'Arenys és "un jugador contrastadíssim que està fent una temporada fantàstica i que, com qualsevol altre, pot tenir moments més alts i més baixos". A la suplència de Messi li ha tret transcendència: "Són coses que es parlen. Hem pensat que seria millor que descansés i així ho hem fet".