LA TEMPORADA DE L'EQUIP BLANC

Diego López: "Estic preparat per jugar contra el Barça"

El porter gallec assumeix com "un repte" el seu retorn al Madrid i assegura que arriba per "competir"

El meta del Madrid, en la roda de premsa posterior a la seva presentació. / ATLAS / REUTERS

2
Es llegeix en minuts

El porter gallecDiego López ha estat presentat aquest dilluns com anou jugador del Reial Madrid ala ciutat esportiva de Valdebebas pel director de futbol del club, Miguel Pardeza. Visiblement feliç pel seu retorn a casa, el meta ha assegurat que assumeix el retorn com "un repte". "No vaig tenir cap dubte quan el meu representant em va dir que el Madrid em volia. Va ser una pena sortir d'aquí fa sis anys per certes circumstàncies i tornar en aquest moment és una gran responsabilitat", ha manifestat durant l'acte.

Després de tancar-se l'operació divendres passat a la tarda, el jugador va viatjar a Madrid dissabte, va superar el reconeixement mèdic, es va exercitar en solitari i va entrar en la seva primera convocatòria per estar a la banqueta del Santiago Bernabéu diumenge davant el Getafe. Ara té possibilitats de ser titular dimecres que ve en l'anada de lessemifinals deCopa del Rei contra elBarça.

Ha estat una presentació austera per al que és habitual en el Madrid. El president blanc,Florentino Pérez, ha cedit el paper de mestre de cerimònies a Pardeza. També ha variat l'escenari: del Santiago Bernabéu s'ha passat a la ciutat esportiva, on l'acte s'ha reduït a una simple roda de premsa.

Bona relació amb Casillas

"Agraeixo al president, a la directiva i al cos tècnic que confiïn en mi i em donin aquesta oportunitat. Vinc a treballar i a aportar el màxim perquè el club surti beneficiat i a ajudar a aconseguir objectius", ha declarat Diego tot just començar. Tot seguit ha lamentat la lesió d'Iker Casillas, que estarà entre dos i tres mesos allunyat dels terrenys de joc, i ha deixat clar que mantenen una relació d'amistat.

"Parli amb Iker el dia del partit. Vam estar junts i hem tingut sempre unabona relació que hem mantingut en la distància", ha subratllat. "Vinc a intentar jugar sempre. Evidentment, sé el que és aquest club, però la meva intenció és entrenar diàriament per jugar i competir, perquè el lloc creixi i sigui competitiu. Així l'equip sortirà beneficiat. Amb tots els llocs de l'equip ben coberts, aniran molt millor les coses", ha afegit.

Tranquil i confiat

El porter ha assegurat que està llest per debutar en el clàssic coper siJosé Mourinho ho estima oportú. "Estic preparat i en condicions de jugar quan el míster ho consideri oportú. Estic tranquil, confio en mi i en les meves possibilitats", ha afegit. Segons ha revelat, l'entrenador portuguès li ha demanat "treball, esforç i disciplina".

Notícies relacionades

Sobre lapolèmica creada entre el tècnic i Casillas, ha optat per respectar la decisió de Mourinho. "Ho vaig viure a distància, però sempre que hi ha un canvi per un company [Antonio Adán] es respecta la decisió que pren la persona que mana". "A Iker no el descobriré jo, s'ha guanyat un gran respecte per tot el que ha aconseguit. El futbol és el moment, el dia a dia i tots hem d'estar alertes i al màxim. Ningú es pot despistar", ha advertit.

Per acabar, ha reivindicat la figura del planter madridista i ha agraït el seu suport alVila-real però no alSevilla, on ha passat sis mesos que no li han deixat un bon record. "El Sevilla és una etapa molt recent però passada. No sé per quin motiu no he pogut jugar més partits i tenir més continuïtat. Tota la negociació per a la meva sortida es va donar molt ràpida i no sé la intenció del seu president, però sóc aquí feliç, giro full i segueixo sumant en la meva carrera professional", ha sentenciat.