CLASSIFICACIÓ PER A L'EUROCOPA 2012
La UEFA dóna via lliure al Lituània-Espanya tot i el mal estat del terreny de joc
L'àrbitre del partit prendrà l'última decisió dimarts mateix, hores abans del matx
El Lituània-Espanya de la fase de classificació per a l'Eurocopa 2012, dubtós a causa del mal estat del terreny de joc de l'estadi Steponas Darius i Stasys Girenas de Eurocopa 2012Kaunas
L'alemany Rainer Koch, delegat de la UEFA, ja ha examinat la instal·lació i, segons ha sabut l'expedició espanyola, entén que el partit es pot disputar perquè el terreny no presenta risc clar de lesió. No obstant, s'haurà de deixar passar les hores abans que el col·legiat del partit, el francès Laurent Duhamel, comprovi el terreny aquest dimarts, el mateix dia del partit.
La selecció espanyola s'ha exercitat a la tarda sota una fina cortina d'aiguaneu. La predicció meteorològica indica que pot nevar, cosa que perjudicaria encara més el terreny de joc, amb molt poca herba i molta terra.
Durant aquestes últimes jornades, des de l'amistós Lituània-Polònia jugat en aquest feu divendres passat ja amb una precària gespa, els operaris lituans s'han afanyat a arreglar al màxim el camp, amb rascles inclosos.
Aquest dilluns al matí han anat a l'estadi els col·laboradors del seleccionador Vicente del Bosque, així com Ángel María Villar, president de la federació. El tècnic salmantí ha declarat poc després que "el camp no està en condicions per jugar a futbol".
Xabi Alonso, Xavi i Javi Martínez, junts al centre del camp
Notícies relacionadesEspanya s'ha entrenat després de Lituània, encara que ho ha fet a l'altra meitat del camp. En el partidet han jugat al mateix equip Xabi Alonso, Xavi Hernández i Javi Martínez, a més d'Iraola, Piqué, Albiol i Arbeloa a la defensa, i Cazorla, Llorente i Villa a l'atac. Amb peto han format Ramos, Marchena, Capdevila, Busquets, Iniesta, Navas, Cazorla, Silva i Torres.
Han seguit l'entrenament des de la grada un nodrit grup de seguidors espanyols, i fins i tot diverses noies lituanes que han desplegat una pancarta en què han mostrat el seu afecte al barcelonista Xavi, que va arribar al centenar de partits amb Espanya contra la República Txeca.
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Altamont, 1969: la mort de l’era ‘hippy’
- Medi ambient L’ús intensiu de les dessalinitzadores situa les reserves dels pantans al 74%