PER LA LESIÓ AL TURMELL
Cristiano Ronaldo no jugarà a Sevilla
L'esquinç en un turmell ha impedit a Cristiano Ronaldo, davanter internacional portuguès del Reial Madrid, entrar a la llista de convocats del tècnic Manuel Pellegrini per jugar a Sevilla diumenge, on es perdrà per primera vegada aquesta temporada un partit amb el seu equip.
Cristiano Ronaldo es va lesionar el turmell dret dimecres passat en partit de Lliga de Campions, davant l'Olympique de Marsella, en la jugada en què va ser víctima d'un penal i es va retirar als 69 minuts després d'haver marcat dos gols.
La forta contusió amb esquinç que pateix al turmell li impedeix actuar davant el Sevilla a l'estadi Sánchez Pizjuán, al confirmar-se avui que no hi arriba a temps i no està al 100% per jugar un partit de competició, tot i el seu desig de saltar al camp.
Decisió comuna
Pellegrini ha confirmat la notícia en roda de premsa, on ha explicat que la decisió l'ha pres de comú acord el cos tècnic, el jugador i els metges.
"L'únic que hi ha influït ha estat el turmell de Cristiano Ronaldo. Ho va intentar ahir i ho ha tornat a fer avui, però té un esquinç que li fa mal i que li impedeix jugar demà", ha explicat.
"No és baixa pel rival, les circumstàncies del partit ni el camp on juguem. Ho és perquè ell no se sent per jugar i tampoc ho veu oportú el metge", ha afegit.
La baixa de Cristiano se suma per a Pellegrini a les d'Álvaro Arbeloa,LassDiarra, Fernando Gago i Ruud Van Nistelrooy, tots lesionats, per enfrontar-se amb el Sevilla.
Màxim golejador de l'equip
Notícies relacionadesCristiano havia participat en tots els partits oficials del Reial Madrid aquesta temporada, ha estat titular en quatre partits de Lliga i els dos de Lliga de Campions i ha estat suplent en un de Lliga, en la visita a l'estadi del Prat-Cornellà (Baix Llobregat).
És el màxim golejador de l'equip blanc, amb cinc dianes a la competició domèstica en cinc partits i quatre en els dos jugats a l'europea.
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- Tribunals Una jutge d’Andorra reactiva la causa contra Rajoy per l’operació Catalunya
- Conflicte laboral La bandera groga oneja en l’inici de la vaga dels socorristes
- Pronòstic actualitzat L’onada de calor durarà més del previst: arrencarà diumenge i es prolongarà fins com a mínim dijous
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada
- Plans per a un agost cultural pletòric
- La pretemporada blaugrana Flick manté afinat el Barça
- Dictamen històric Uribe, condemnat a 12 anys de presó domiciliària
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia