PASSEJADA PEL CASC ANTIC
Kaká es perd pels carrers de Tallinn i la policia l'ha d'acompanyar a l'hotel
Kaká.
El brasiler Kaká, que milita al Reial Madrid, es va perdre quan passejava pels carrers de Tallinn, capital d'Estònia, on el Brasil disputarà avui un partit amistós contra la selecció bàltica.
Kaká, que va sortir a passejar pel casc antic de la ciutat medieval, va arribar fins a l'ajuntament de Tallinn, a la riba del mar Bàltic, però un cop allà no va saber tornar a l'hotel, segons ha informat l'agència russa RIA-Nóvosti.
Notícies relacionadesQuan caminava vestit amb el llampant xandall de la selecció canarinha va ser localitzat per una patrulla de policia, que el va traslladar a l'hotel Radisson, on s'allotgen els internacionals brasilers.
El partit d'avui servirà per commemorar el centenari del futbol estonià, en què la selecció no ha participat mai ni en un Mundial ni en una Eurocopa de nacions.
- «No estic pensant en això ara» Puente evita parlar de responsabilitats de l’Administració per l’accident d’Adamuz i demana esperar la investigació
- Rearmament europeu Sorpresa i inquietud entre els ciutadans de Noruega per l’avís del Govern de confiscació de béns en cas de guerra
- a propòsit de l'au El pollastre a l'ast vola alt
- Després de l'escàndol 'Julio Iglesias', disseccionem el patró del depredador sexual
- PP i PSOE posposen el seu inici de la campanya a Aragó
