EL PARTIT DEL BERNABÉU

El Madrid suma una altra derrota davant el Sevilla (3-4)

Raúl lamenta una ocasió fallada, al partit contra el Sevilla d’aquesta nit.

Raúl lamenta una ocasió fallada, al partit contra el Sevilla d’aquesta nit. / REUTERS / SERGIO PÉREZ

3
Es llegeix en minuts

A una setmana del clàssic, el Madrid és un equip amb molt mala cara. Ni la seva condició d'equip camaleònic li ha valgut per a capgirar un partit en què el Sevilla ha tret tot el petroli davant un rival que ha concedit quatre gols al seu camp i que es veu abocat a jugar contra corrent. Perdia 1-3, ha igualat el xoc, però ha patit el pitjor càstig amb el gol de Renato (3-4). Els blancs arribaran al Camp Nou amb nou punts de desavantatge amb el Barcelona i amb la sensació de ser un equip fàcil de noquejar.

El Bernabéu ha demanat la dimissió de Ramón Calderón. En aquest moment el Sevilla guanyava 1-3 i havia posat de cap per avall el feu blanc. Schuster volia partits d'altura i a la primera de canvi el Madrid ha demostrat que segueix grinyolant. Ho fa davant equips modestos i més encara davant conjunts de més pedigrí.

El Sevilla li ha tret els colors. Tres gols en poc més de mitja hora han servit per deixar en evidència un equip molt buit amb uns jugadors als quals els queda molt poc a dins. Sense confiança, sense idees i sense cap missatge de l'entrenador per intentar canviar el rumb, el Madrid va a la deriva.

Navas, amb comoditat

Casillas sembla afectat per una profunda depressió. Ha fallat a la sortida en el primer gol del Sevilla d'una forma alarmant. Era un centre de Navas que Adriano ha rematat a plaer (m. 3). Marcelo, que no jugarà al Camp Nou per targetes, les ha passat de tots colors davant Navas.

El que ha nascut com un partit exigent s'ha convertit en un malson. El Madrid ha igualat el xoc amb un cop de cap de Raúl després d'una sacada de falta llançada per Guti (m. 18). Semblava que entre la indolència del Sevilla i l'empenta del rival, els de Schuster podrien estar a l'altura del que es ventilava. No només no ha estat així, sinó que l'equip andalús ha descosit els blancs amb una facilitat sorprenent. N'ha tingut prou de prendre-li la pilota i amb les triangulacions de Navas, Renato i Kanouté. Romaric ha fet el segon gol al rematar de cap una falta llançada per Navas (m. 21).

El Madrid ha començat a tremolar i el públic a xiular. La cosa ha empitjorat quan Kanouté ha aprofitat un rebuig per marcar de xut col·locat (m. 38). I els seguidors de l'equip andalús han començat a cridar "Schuster, queda't".

Una altra imatge després del descans

La bronca dels aficionats en el descans ha donat pas a un altre Madrid. Ha sortit Drenthe i l'equip ha obert el camp per les dues bandes. Tota una novetat en un conjunt abocat a buscar-se la vida pel centre. Amb el Sevilla a la reserva, el Madrid ha agafat l'ona, s'ha endollat, ha tirat de caràcter i ha anat a buscar la remuntada. Gago ha treballat sense parar i Guti ha tret el guant. Higuaín ha escurçat distàncies amb un tret amb la dreta des de fora de l'àrea (m. 66) i tres minuts després Gago ha rematat de cap una falta llançada per Guti (m. 69).

Amb l'empat, el Madrid no ha rebaixat la seva febre. Ha buscat el triomf, però ha aparegut Palop i els pals, un de Robben i un altre d'Higuaín. L'holandès ha vist la segona groga i tampoc jugarà al Camp Nou.

Amb el Madrid rebentat, ha tornat a aparèixer Kanouté per posar-li la pilota a Renato, que ha rematat de cap a plaer (m. 85) per firmar una dura derrota del Madrid.

Fitxa tècnica:

Reial Madrid: 3

Casillas, Michel Salgado, Cannavaro, Sergio Ramos, Marcelo (Bueno, m.87), Gago, Guti, Van der Vaart (Drenthe, m.46), Robben, Higuaín i Raúl.

Sevilla: 4

Palop, Konko, Squilaci, Escudé, Fernando Navarro (Dragutinovic, m.88), Jesús Navas, Duscher, Romaric (Fazio, m.76) , Adriano (Diego Capel, m.69) Renato i Kanouté.

Gols:

0-1, m. 3: Adriano. 1-1, m. 18: Raúl 1-2, m. 21: Romaric. 1-3, m. 38: Kanouté. 2-3, m. 66: Higuaín. 3-3, m. 69: Gago. 3-4, m. 85: Renato.

Àrbitre:

Bernardino González Vázquez, del col·legi gallec. Ha mostrat targetes grogues als locals Marcelo, Robben --en dues ocasions, i per això ha estat expulsat (m. 77)-- i Gago; i als sevillistes Jesús Navas, Escudé, Kanouté, Fernando Navarro, Renato.

Notícies relacionades

Incidències:

Partit corresponent a la 14a jornada de la Primera Divisió disputat a l'estadi Santiago Bernabéu davant uns 68.000 espectadors.