GRAN ACTUACIÓ DE GASOL
Navarro té un debut prometedor amb els Grizzlies però no evita la victòria dels Spurs (101-104)
Juan Carlos Navarro ha tingut un debut agredolç a la NBA amb la samarreta dels Memphis Grizzlies. El de Sant Feliu de Llobregat ha tingut una actuació notable, però ni ell ni un magnífic Gasol han pogut evitar una derrota ajustada del seu equip davant el San Antonio Spurs (101-104).
Navarro ha jugat 16 minuts i ha aportat nou punts, les millors xifres dels jugadors de banqueta del Memphis. L'escorta ha sortit per primera vegada al camp quan faltaven 3,10 minuts perquè s'acabés el primer quart, substituint Miller quan el marcador parcial estava empatat (16-16).
La primera acció de Navarro ha estat un robatori de pilota al base Darius Washington i donar l'assistència a Casey Jacobsen perquè anotés la cistella que posava al davant els Grizzlies (18-16). Posteriorment, ha anotat tres llançaments triples --en una sèrie de 3 de 6 en tirs de camp--, no ha anat a la línia de personal, ha repartit dues assistències, ha recuperat una pilota, n'ha perdut quatre i ha comès una falta personal.
El de Sant Boi, impecable
Per la seva part, Gasol ha tornat a liderar l'atac dels Grizzlies, a l'aconseguir 22 punts, tres rebots, dos taps i una assistència després de jugar 41 minuts. L'ala pivot ha anotat 8 de 16 tirs de camp, inclòs 1 d'1 triple, i ha estat impecable des de la línia de personal amb 5 encerts de 5 intents.
El gran triomfador de la nit ha estat el base argentí Manu Ginobili, amb 30 punts, i autor de la cistella que ha donat la victòria al seu equip a 32 segons per a la conclusió.
Malgrat la derrota, els Grizzlies, que han debutat aquesta temporada sota la direcció del nou entrenador Marc Iavaroni, han demostrat que són un equip completament nou, amb Gasol de líder indiscutible, una nova figura emergent, l'aler Rudy Gay, i un Navarro prometedor.
Fitxa tècnica:
Memphis Grizzlies - 101 (26+26+30+19): Stoudamire (18), Miller (11), Gasol (22), Gay (16), Milicic (8) -cinc inicial-, Lowry (8), Navarro (9), Jacobsen (2), Swift (4), Warrick (3).
San Antonio Spurs - 104(23+29+27+25): Parker (17), Finley (7), Duncan (17), Bowen (7), Oberto (4) -cinc inicial-, Ginóbili (30), Elson (4), Bonner (11), Barry (3), Washington (4).
Notícies relacionadesÀrbitres:Bill Spooner, David Guthrie, Tom Washington. No hi va haver eliminats per faltes personals.
Incidències:partit corresponent a la jornada de la Lliga professional de bàsquet de la NBA, disputat al FedExForum, de Memphis, davant 17.538 espectadors.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- 40 anys de ‘retorn al futur’ Un DeLorean es passejarà el dia 29 per Barcelona
- De ruta per LLancà Els camins de la tramuntana
- CATA MAYOR La bona brasa marina arriba a Sabadell
- Restaurants a prop del mar per menjar després de la platja
- Dues propostes Viatjar a Tòquio i Beirut sense sortir de Barcelona