Procés participatiu
La ciutadania d’Esplugues vota per augmentar la presència dels arbres als parcs
Per portar a terme el projecte guanyador, el consistori local ha informat que s’hi destinaran 236.000 euros del pressupost municipal

La novena edició del Procés Participatiu d’Esplugues (Baix Llobregat) ha arribat a la fi amb un total de 563 vots, dels quals 105 han triat el projecte que ha sortit guanyador. D’aquesta manera, la ciutadania d’Esplugues ha escollit que es col·loquin més arbres al municipi perquè generin ombra en diferents parcs de la ciutat.
Per portar a terme aquest projecte guanyador, el consistori local ha informat que es destinaran 236.000 euros del pressupost municipal. La proposta que ha quedat en segon lloc ha sigut la d’instal·lar el primer Citytree d’Espanya, i en tercera posició el projecte de col·locar plaques solars en edificis públics del municipi.
Notícies relacionadesDurant tot el procés, posat en marxa a principis d’any, hi han participat més de 1.100 persones, tant en votacions ‘online’ –a través del portal Esplugues Participa– com en la trentena de punts de participació mòbil que s’han fet en diferents espais i esdeveniments. També s’han portat a terme 18 tallers i activitats amb diferents col·lectius.
Llegeix totes les notícies d’Esplugues a EL PERIÓDICO Esplugues
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables