2022-2023
‘Tornada al col·le’ a Esplugues: Més de 7 mil alumnes comencen el curs escolar
Com a novetat, aquest any s’ha obert la gratuïtat de l’escolaritat per als nens i nenes que cursin infantil–2, nascuts el 2020

Els centres escolars públics i concertats d’Esplugues (Baix Llobregat) han obert les seves portes per a l’inici d’aquest curs escolar més aviat que mai.
Aquest dilluns, 5 de setembre, ho han fet amb normalitat, el segon cicle infantil i Primària, mentre que els cursos de secundària, Batxillerat i la majoria de cicles formatius ho faran el dimecres 7.
En total, per a aquest curs 2022-2023, al municipi del Baix Llobregat s’han matriculat 4.059 alumnes a Primària, 2.178 a Secundària Obligatòria i 778 a Batxillerat, sumant les vuit escoles i quatre instituts públics, així com les quatre concertades. Unes dades similars als dels cursos anteriors.
Encara queden places a les escoles bressol
El curs a les escoles bressol públiques d’Esplugues –quatre de municipals i una de la Generalitat– també han arrencat el seu curs, com a primària, amb un petit procés d’adaptació per als que acaben de començar. En total, s’han matriculat 373 nens i nenes a les cinc escoles bressol del municipi.
Com a novetat, aquest any s’ha obert la gratuïtat de l’escolaritat per als nens i nenes que cursin infantil–2, nascuts el 2020. A Esplugues s’han obert dues noves aules, una a La Mainada i una altra a Montserrat. Encara queden places vacants disponibles als dos centres.
Llegeix totes les notícies d’Esplugues a EL PERIÓDICO Esplugues
- Odissea blaugrana "És desesperant com ens tracten"
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Violència política als EUA Detingut el presumpte assassí de Charlie Kirk, un jove de 22 anys de Utah
- Món del cor Les Mamarazzis tindran programa en català a La 2
- salut pública Alerta a Badalona pel desallotjament d’un edifici amb casos de tuberculosi
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Estudi de l’Institut de Salut Carlos III El soroll és el contaminant que més afecta els nens: els experts apressen a limitar el trànsit al voltant de les escoles
- ACTUALITAT BLAUGRANA Tractament conservador per al genoll de Gavi, de moment
- Violència política als EUA Detingut el presumpte assassí de Charlie Kirk, un jove de 22 anys de Utah
- Trànsit aeri Barcelona-el Prat firma el millor estiu de la seva història amb més de 16,5 milions de passatgers entre el juny i l’agost