Complex Sociocultural i Esportiu
El CSE Can Vidalet d’Esplugues s’inaugura amb una jornada de portes obertes
El pavelló començarà a funcionar la setmana del 18 d’octubre

Prop de 600 persones van visitar dissabte passat el nou Complex Sociocultural i Esportiu (CSE) Can Vidalet d’Esplugues (Baix Llobregat), amb motiu de la jornada de portes obertes organitzada per l’ajuntament per presentar el nou equipament a la ciutadania. Durant la jornada es van realitzar activitats dinamitzades per les entitats esportives.
El pavelló començarà a funcionar la setmana del 18 d’octubre per a entrenaments i competicions esportives. La resta d’espais s’aniran obrint progressivament durant les pròximes setmanes.
L’equipament
El CSE Can Vidalet, ubicat al carrer Cedros i amb 5.500 m² distribuïts en tres plantes, disposa d’un pavelló esportiu amb grades per a 240 persones –que substituirà el Poliesportiu Municipal de Can Vidalet–, sales d’activitats físiques i espais per fer tallers de manualitats i arts plàstiques.
L’alcaldessa, Pilar Díaz, va declarar que «era una llarguíssima reivindicació al barri i del mateix ajuntament, que va ser propiciat per la llei de barris». I va destacar la versatilitat de l’edifici més enllà de l’ús esportiu, «hem fet tres equipaments en un, amb un espai sociocultural i altres sales per a la pràctica esportiva».
Més notícies d’Esplugues a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Conducció Per aquest motiu hauràs de portar piles al cotxe a partir de l'any que ve
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Apunt ¡Visca la mare que us va parir!
- Llei del Parlament Catalunya tindrà un cos específic de funcionaris especialitzats en política exterior
- L'ADMIRACIÓ DEL FUTBOL MUNDIAL Ecos de l'Inter-Barcelona: "La millor semifinal de la història de la Champions; ningú volia que s'acabés"
- Justícia Perelló fracassa en l’intent que Martínez Arrieta i Lucas siguin elegits per al TS
- Opinió. Finances Escoltar les oportunitats en moments de volatilitat
- Galimaties en la votació La Generalitat frenarà la pujada de la taxa turística després del revés al Parlament
- Administració Catalunya tindrà un cos de funcionaris de política exterior
- Pegasus Illa condemnal’espionatge a presidents i demana "arribar fins al final"