IMPULS A LA MOBILITAT PERSONAL
Esplugues suma una estació al servei de bicicletes elèctriques compartides
El servei e-Bicibox, gestionat per l'AMB, ha estrenat aquest dimecres una tercera estació davant el Finestrelles Shopping Center, amb capacitat per a 14 places

ewybmvfwoaa3uwl
El servei de bicicletes elèctriques compartides e-Bicibox, gestionat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i present a 11 municipis metropolitans, ha obert aquest dimecres una tercera estació a Esplugues, situada davant el centre comercial Finestrelles Shopping Center.
L’aparcament, entre els carrers Sant Mateu i Laureà Miró, té capacitat per a 14 places i se suma als dos que funcionen des de ja fa un any als barris de Centre –a la plaça Santa Magdalena– i Can Vidalet, aquest últim canviat de lloc aquest mateix dilluns.
El mòdul, que abans estava al carrer Pere Galvany, se situa ara a la confluència dels carrers Serra de Cadí i Vergè de la Mercè, un canvi que s’ha produït, segons l’AMB, «per optimitzar la disponibilitat de les places» al municipi del Baix Llobregat.
Notícies relacionadesEl servei pretén estendre l’ús de la bici elèctrica per tota l’àrea de Barcelona, més ara que la crisi sanitària provocada pel coronavirus ha motivat que nombrosos municipis i col·lectius demanin prioritzar la mobilitat personal per facilitar la distància social.
Més notícies d’Esplugues a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats