Empresa
500 joves es van beneficiar de la iniciativa 'Nestlé needs Youth' el 2017
L'entitat va acollir estudiants de FP Dual a la seva oficina central d'Esplugues
Un total de 466 joves menors de 30 anys es van beneficiar a Espanya de la iniciativa 'Nestlé needs YOUth' el 2017, amb què Nestlé Espanya ja va oferir durant l'any passat un terç de les 1.400 noves oportunitats d'ocupació i formació que es va comprometre a desenvolupar entre 2017 i 2020 a través d'aquesta acció.
Dels 466 joves, prop de 200 han firmat algun tipus de contracte laboral amb Nestlé, mentre que uns 270, tant universitaris com estudiants de formació professional, han participat en programes de formació, ha informat la multinacional suïssa en un comunicat aquest dimarts.
Nestlé Espanya ha seguit apostant per l'FP Dual, i va acollir el 2017 estudiants a les seves fàbriques de Gijón i Sebares (Astúries), La Penilla de Cayón (Cantàbria) i Girona, l'oficina central a Esplugues (Barcelona) i el centre logístic d'Alovera (Guadalajara).
Notícies relacionadesAixí, un total de 75 alumnes d'FP Dual dels mòduls d'indústries alimentàries, electrònica industrial, processos i qualitat en la indústria alimentària, mecatrònica, comerç internacional, administració i finances, informàtica, transport i logística, entre d'altres, van rebre formació a Nestlé Espanya.
Des que Nestlé va llançar aquesta iniciativa el 2014, més de 2.000 joves menors de 30 anys s'han beneficiat de 'Nestlé needs YOUth' a Espanya: 1.105 joves han firmat algun tipus de contracte laboral, mentre que 977 estudiants, tant universitaris com de formació professional, han accedit a algun programa de formació a Espanya.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer