Empresa
Treballadors de Nestlé Espanya veuen perillar el seu lloc de treball en cas de boicot
Els sindicats recorden que la companyia té la seu a Esplugues però centres de producció repartits per tot Espanya
Els treballadors de Nestlé Espanya han expressat aquest divendres la seva inquietud per la por a perdre el seu lloc de treball davant la crida a boicotejar els productes de procedència catalana a través de les xarxes socials a causa del procés independentista, segons ha informat UGT.
Per això, el sindicat ha exigit el cessament d'aquest boicot i ha recordat que "milers de llocs de treball" a tot Espanya depenen de la bona marxa de la multinacional suïssa.
Així, han precisat que els productes Nestlé es fabriquen a tot Espanya, per la qual cosa els centres de producció, així com les famílies que treballen a la multinacional i els proveïdors, estan repartits per tot el país.
Notícies relacionades"Demanem responsabilitat i el cessament de qualsevol forma de boicot o promoció que posi en risc la normal comercialització de productes Nestlé, ja que darrere de la marca hi ha milers de llocs de treball que no han de posar-se en risc i amb els quals es contribueix al benestar de moltes famílies arreu del territori nacional", ha asseverat el sindicat.
Nestlé té la seva seu a Espanya a Esplugues (Barcelona), però té centres de producció a Pontecesures (Pontevedra), Gijón i Sevares (Astúries), La Penilla (Cantàbria), Araia (Àlaba), Girona, Viladrau (Girona), Castellbisbal (Barcelona), Reus (Tarragona), Miajadas (Cáceres) i Herrera del Duque (Badajoz), i dona feina a unes 5.350 persones, segons dades del seu web.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Apunt Camí de l’urinari
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
- Tsygankov ressuscita un Girona que aconsegueix sortir del descens
