Creixement digital
La pujada de l’Espanyol a les xarxes socials: top-100 i més de sis milions de seguidors
¿Qui és Fran Garagarza? De la furgoneta a l’Espanyol: el retrat del nou director esportiu periquito
La campanya més potent de l’Espanyol: els seus abonats pagaran la meitat a Segona
L’Espanyol ha patit una davallada amb el descens de l’equip a Segona, però el seguiment i l’interès pel club blanc-i-blau continua molt viu. Una prova d’això és una dada coneguda aquest dimarts: l’entitat catalana s’ha colat al rànquing dels 100 clubs de futbol amb més seguidors del món a les xarxes socials.
L’informe, elaborat per CIES Football Observatory, té en compte les plataformes Twitter, Facebook, Instagram i Tik Tok. El club blanc-i-blau se situa en la posició número 98, amb un total de 6.168.595 seguidors i continua «incrementant el seu fan base a les xarxes socials de manera imparable», segons explica el club a la nota.
Èxit a Tik Tok
A finals d’abril, l’Espanyol va assolir els cinc milions de seguidors les xarxes socials. La xifra ha continuat creixent i ja es depassen els sis milions, el que demostra la bona acollida de l’estratègia digital del club entre la comunitat i que s’estén a nous adeptes que no dubten a seguir les xarxes socials oficials de l’Espanyol.
⭐️ Ja som més de 𝟲 𝗺𝗶𝗹𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗱𝗲 𝘀𝗲𝗴𝘂𝗶𝗱𝗼𝗿𝘀 a les nostres xarxes socials!
— RCD Espanyol de Barcelona (@RCDEspanyol) 27 de junio de 2023
✅ L'#RCDE entra al rànquing mundial dels 𝟭𝟬𝟬 clubs de futbol amb més seguidors
Durant la temporada 2022-23, les xarxes socials periquites han crescut un 127,84%, amb un total de 3,5 milions de nous seguidors. En aquest sentit, és especialment significatiu l’augment a Tik Tok. La taxa de creixement relatiu d’aquesta plataforma ha sigut d’un 761%, amb un total de 2,2 milions de seguidors nous (2,5 en total).
Sinergies amb influencers
Es tracta d’un creixement molt notable gràcies al contingut que genera Espanyol Media per a les diferents xarxes socials. Els vídeos propis generats des del club s’adapten, cada vegada més, a les exigències de cada compte i la productivitat és més específica i adequada», explica l’Espanyol.
A més, la relació amb influencers de renom ha sigut clau en els bons resultats. Aquestes sinergies són imprescindibles en el pla traçat per l’Espanyol i una porta d’entrada per a nous mercats. Facebook, d’altra banda, ha mostrat també un gran creixement: 1.146.682 nous ‘followers’ durant el curs 2022-23.
Mercats estratègics
Notícies relacionadesParal·lelament, aquesta nova fita esmuny èxits importants per al club basats en la seva estratègia digital. D’una banda, s’ha incrementat notablement la fan base i es confirma el creixement de l’entitat internacionalment, amb més presència en mercats estratègics per a l’entitat.
El RCD Espanyol té molt clar el camí que ha de seguir i afronta els nous reptes amb l’«ambició de continuar ampliant la comunitat a xarxes socials», apunten a l’entitat blanc-i-blava. El següent objectiu és arribat aviat els set milions de seguidors apostant per continguts de qualitat.
- Documentació Nou avís de la policia per als que han de renovar el DNI o el passaport
- SALUT Europa retira del mercat la vacuna de la covid d’AstraZeneca
- FÓRMULA 1 La sanció a Sainz pel GP de Miami afegeix més polèmica sobre la FIA
- Peris confessa que va abusar de nens des del 1972
- Arriba el primer fàrmac no hormonal que abaixa els fogots menopàusics
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Hisenda ¿Què és l’IRPF i quins són els trams de la renda el 2021?
- La fiscalia, en descrèdit
- Alejandro Fernández: "Qui ha tancat la porta a pactar és Illa, no jo"
- PSC, ERC i Junts endureixen els seus atacs i deixen en l’aire els pactes