Agressió a Cornellà
L’Espanyol condemna l’agressió de radicals a aficionats periquitos abans del partit contra el Betis
El club català ha emès un comunicat en què mostra el seu rebuig per l’agressió d’uns «radicals pendents d’identificar» a aficionats blanc-i-blaus.

L’Espanyol ha emès un comunicat en què condemna l’agressió que uns «radicals pendents de ser identificats» han fet a uns aficionats periquitos al voltant de l’RCDE Stadium en la prèvia del partit d’avui contra el Reial Betis, el qual s’ha iniciat a les 16.15 hores.
L’entitat blanc-i-blava «condemna enèrgicament» els fets, a més d’informar que alguns dels afectats van rebre assistència mèdica.
Notícies relacionades
El club català també mostra el seu suport als agredits i ha assegurat la seva total col·laboració per a «aclarir els fets i depurar les responsabilitats corresponents».
En contra de la violència
«Com hem fet sempre, l’Espanyol mostra el seu contundent rebuig de qualsevol tipus de violència en el món del futbol i utilitzarà tots els recursos a la seva disposició per erradicar-la», conclou l’escrit.
- QUATRE ANYS DESAPAREGUT La mare que va llençar a les escombraries el cadàver del seu fill discapacitat patia un «deliri místic»
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Odissea blaugrana "És desesperant com ens tracten"
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Món del cor Les Mamarazzis tindran programa en català a La 2
- Barcelonejant Les 56 espelmes de Collboni i l’optimisme de la Casa Gran empresarial
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Ésser humà avui
- BAIXA CONTRA EL VALÈNCIA Flick critica De la Fuente per alinear Lamine Yamal lesionat
- Protecció de la fauna Les poblacions de linx ibèric d’Espanya i Portugal trenquen el seu aïllament i aconsegueixen connectar-se