Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"La vaga de Renfe, política i salvatge, va dirigida a exprimir fins al final tots els recursos"

zentauroepp49278613 renfe190731125842
Pol Amat
Catalunya va tan sobrada i Renfe funciona tan bé que Treball creu que els serveis mínims de Rodalies, del 66 i 33%, són més que suficients, es nota que ells no hi van. A l' Estat, els serveis mínims són del 75 i 50% respectivament i el 65% en mitjana distància, enfront del 75% a la resta.
Entretots
Això és una vaga política i salvatge d'uns treballadors mimats, tolerats, privilegiats que fan xantatge cada dia a la ciutadania i al Govern i que fan vagues que ja no tenen res a veure amb la classe i els treballadors sinó dirigides a exprimir fins al final tots els recursos.
En aquest cas és preventiva, per estudiar a les universitats. Fins quan ens esgotareu la paciència?
Participacions delslectors
"A la Ronda de Sant Antoni no s’ha respectat el pla aprovat pel veïnat"
M. Teresa Lozano Integrant del col.lectiu Sant Antoni vol Conviure
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"