Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"La vaga de Renfe, política i salvatge, va dirigida a exprimir fins al final tots els recursos"
zentauroepp49278613 renfe190731125842
Pol Amat
Catalunya va tan sobrada i Renfe funciona tan bé que Treball creu que els serveis mínims de Rodalies, del 66 i 33%, són més que suficients, es nota que ells no hi van. A l' Estat, els serveis mínims són del 75 i 50% respectivament i el 65% en mitjana distància, enfront del 75% a la resta.
Entretots
Això és una vaga política i salvatge d'uns treballadors mimats, tolerats, privilegiats que fan xantatge cada dia a la ciutadania i al Govern i que fan vagues que ja no tenen res a veure amb la classe i els treballadors sinó dirigides a exprimir fins al final tots els recursos.
En aquest cas és preventiva, per estudiar a les universitats. Fins quan ens esgotareu la paciència?
Participacions delslectors
"El món s'està tornant boig"
Joan Soldevila Barcelona
"¡Enhorabuena, Trump! Eres un fenómeno"
Mario Nahra Sant Just Desvern
"Política actual: corrupción y hostilidad tras cinco décadas"
Fernando Guerrero Cornellà de Llobregat
Mésdebats
el problema de la vivenda
- Procés obert La preinscripció escolar a Catalunya per al curs 26-27 comença aquest dimecres: aquestes són les dates clau
- Dades del Col·legi de l’Advocacia Augmenten un 9% les assistències del torn d’ofici a víctimes de violència de gènere i masclista a Barcelona
- En el ple municipal El govern d’Albiol assegura que prohibirà els pisos turístics a Badalona abans de l’estiu
- Previsió meteorològica Borrasca Regina: Catalunya activa avisos per vent i mal estat de la mar des d’aquest dimarts fins com a mínim dijous
- Novetats al MWC Els Mossos monitoritzaran amb IA en temps real les xarxes socials per detectar emergències

