Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Si PSOE i PP actuessin amb sentit d’Estat arribarien a acords per facilitar la governabilitat"
EP
Joan Masdemont
Que partits com Vox (extrema dreta) per un costat, i ERC i Junts (secessionistes), per l’altre, puguin ser determinants per la governabilitat del país és preocupant, i diu molt -i no precisament en positiu- del moment polític que estem vivint.
Entretots
Tant pel PSOE, que és qui governa, com pel PP, aspirant a fer-ho, el fi justifica els mitjans i per ells tot s'hi val per tal d’arribar al poder i després conservar-lo. Poques lliçons de decència i honestedat poden donar-se els uns als altres. Si els dirigents d’aquests dos partits fossin realment responsables i actuessin amb sentit d’Estat, no es posarien pals a les rodes, com actualment ho estan fent, i arribarien a acords que facilitessin la governabilitat del país al partit que resultés més votat en les eleccions.
D’aquesta manera, no dependríem de partits extremistes amb tot el que això significa. Amb la política del "i tu més" no anirem enlloc.
Participacions delslectors
Mésdebats
el problema de la vivenda
- Una dècada després De Podem i Cs a Vox i Alvise: el ‘vot protesta’ baixa, però encara atrau el 25% de l’electorat i vira a la dreta
- FC BARCELONA-RAYO (1-0) Un cop de cap d’Araujo evita l’ensurt del Barça davant el Rayo
- Local mític per a diverses generacions Història i històries del Karma de la plaça Reial, 1978-2026: «La gent ho aguantava tot per ser allí»
- Conflicte al Pròxim Orient Trump amenaça de bombardejar les centrals elèctriques de l’Iran si no obre l’estret d’Ormuz totalment en 48 hores
- Possible homicidi Els Mossos investiguen la mort violenta d’un home amb ferides d’arma blanca a Olot
