Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Señora Ayuso, me parece que usted desconoce la realidad de Catalunya"

Jordi Prieto
A muchos nos han dolido las palabras de Isabel Díaz Ayuso y creo que debería retractarse. Mi padre, Eduardo Prieto Gomez, llegó a Catalunya desde León en 1960. Mi madre, Margarita Antuña Lopez, llegó a Catalunya desde Asturias en 1960. Aquí trabajaron, progresaron y se ganaron la vida. Y jamás fueron tratados como ciudadanos de segunda por sus apellidos. Los cuales yo heredé.
Entretots
O es usted una inculta que desconoce la realidad y habla por hablar, o es una mala persona que conoce la realidad pero dice lo que sea con el fin de contentar a su parroquia.
Escoja.
Participacions delslectors
"Tant hi fa que es tracti d'una persona gran, el negoci és el negoci"
Alfons Rius L' Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Judici a l’Audiència de Barcelona La ‘manada de Castelldefels’ reconeix la violació de tres noies i aconsegueixen una important rebaixa de la condemna
- EUROVISIÓ RTVE aprova retirar Espanya d’Eurovisió si hi participa Israel
- Cambra catalana Wagensberg renuncia a l’acta de diputat d’ERC al Parlament
- Cas Koldo Anticorrupció desmunta els arguments de Cerdán per demanar la seva llibertat: «L’aforament no implica mirar cap a un altre costat»
- Salut Álvaro Torres, nutricionista: «Menja una peça de fruita abans de començar el dinar»