Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Per Sant Jordi regalem bellesa, amor i cultura, que ens fan més i millors persones"
Zowy Voeten / EPC
Marisa Rando
Hi va haver un temps, molt llunyà, en què van existir els dracs, les donzelles i els cavallers. Una època de màgia, de reis i princeses, on tot era possible. Però de mica en mica vam deixar de creure-hi, i les coses sobrenaturals, simplement, van desaparéixer. Són poques les que han sobreviscut, i Sant Jordi és una d'elles.
Entretots
Cada any hi ha un nen que llegeix la llegenda a l' escola i el drac torna a la vida. Treient foc. Volant per damunt dels camps. Aterroritzant els pagesos. Menjant-se, primer el bestiar i després la gent. I encara que coneguem el final, sempre reconforta la victòria del cavaller per damunt de la bèstia, el triomf del bé sobre el mal, que ens deixa una rosa vermella com a record de la sang vessada i de la promesa d'amor.
A casa nostra és una de les festivitats més especials. Regalem llibres i flors. I a tots els carrers hi ha improvisats venedors i venedores. Regalem bellesa, amor i també cultura. Tres coses a l'abast de tothom que ens fan més i millors persones.
I potser si ho intentem, com Sant Jordi, avui també podrem matar el drac.
Participacions delslectors
"Si per mi fos, prohibiria utilitzar el mòbil al tren"
Javier Gil L’Hospitalet de Llobregat
"Detrás de la palabra "inmigrante" hay historias que merecen ser escuchadas"
Carmen Luz Carbonell L' Hospitalet de Llobregat
"Algunos ciclistas siguen incumpliendo las normas en Collserola"
Andrés Saura Cerdanyola del Vallès
Mésdebats
el problema de la vivenda
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- Acte al Palau Reial El Papa agraeix a Espanya el seu «compromís actiu amb la pau» i la defensa del multilateralisme
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Visita Lleó XIV El Papa diu unes paraules en català a l’avió de viatge a Madrid
- Saló de Columnes El Rei denuncia el «dolor causat pels casos d’abús» sexual a l’Església i agraeix la «fermesa» de Lleó XIV per reparar-los

