Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Ópera para todos"

ELISENDA PONS
Miguel Rabadan Soriano
Fui al estreno, en el Liceu, de la moderna opera 'Alexina B', y digo moderna porque fue compuesta en tiempos de pandemia. A mí tanto el tema, la partitura, el libreto, las voces, los cuadros escénicos, las interpretaciones y la orquesta me dejaron sin aliento. A medida que avanzaba el espectáculo, mil preguntas acudían a mi mente. Evidentemente, me llegó al corazón. La entrada en platea me costó casi noventa euros.
Entretots
Lo que no puede ser es que hoy, en cartel, otra ópera en el mismo asiento cueste doscientos cincuenta euros. Creo que eso no ayuda a que la ópera llegue a todo el mundo. Está muy bien la modernización de las óperas y la creación de nuevas pero no es suficiente si se quiere llegar a todo el mundo. Se tienen que 'modernizar' los precios o si no la ópera seguirá siendo clasista, aunque en el escenario salgan cantando mientras mean en un urinario.
Participacions delslectors
"A la Ronda de Sant Antoni no s’ha respectat el pla aprovat pel veïnat"
M. Teresa Lozano Integrant del col.lectiu Sant Antoni vol Conviure
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos