Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

¿Polítics mediocres nets o polítics de nivell bruts?

Avui dimarts 24 de febrer, dia després de la declaració de Jordi Pujol Soley, Marta Ferrusola Lladós i Jordi Pujol Ferrusola, alguns mitjans 'diuen diuen' que els alts responsables de CDC estan eufòrics pel paper dels compareixents, i jo em pregunto: ¿Deu ser perquè continuen sent i pensant com ells? I em contesto que si aquest tipus de mentalitat és majoritària a Catalunya anem molt malament. ¿Per què? Doncs perquè jo vaig detectar mentalitat de martingala, molt menyspreu als representants del poble català i molta, molta, molta prepotència.

La senyora Ferrusola, entre altres perles, reconeix que la seva empresa va treballar i facturar no sap quant –perquè té una memòria petita– per la Generalitat presidida pel seu marit, i sense participar en cap concurs, és a dir a dit; no és que això sigui solament lleig, és que és absolutament incompatible i il·legal.

El senyor Pujol Ferrusola ens fa tota una explicació perquè entenguem que és un dinamitzador econòmic de gran èxit, peró la impressió que fa és que és un aconseguidor de favors, comissionista a risc, gràcies a les seves influències, i en fa bona propaganda dient "el senyor Mas, el dia que el necessiti es posarà el telèfon, em respondrà a una carta o m'atendrà".

El senyor expresident fa mofa als diputats amb el "diuen diuen diuen", però ell en cap cas diu ni dóna explicacions clares als catalans. Tot al contrari, per exemple fa tot el possible perquè els bancs sndorrans no facilitin les dades, ¿per què deu ser? I a més es vanagloria que el que ha fet no deu estar tan malament quan CiU a Barcelona encara va al davant en les enquestes; és a dir, lliga el partit a la seva actuació defraudadora.

Finalment, assisteixo perplex a la reflexió d'alguns mitjans i tertulians que per defensar la 'causa' de la família i el partit utilitzen l'estratègia de carregar contra la comissió i els seus diputats (menys els seus de CiU, és clar), i jo penso que és veritat que tenim un nivell de polítics mediocre (segurament uns més que altres a tots els partits), però si he de triar prefereixo de bon tros polítics mediocres nets que polítics de nivell bruts.

Participacions delslectors

Mésdebats