Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Carta de una lectora: "Tengo mucho miedo por como está el planeta"

Alejandro Martínez Vélez - Europa Press
Joana Elisenda Mateo
No me tomes por loca si te digo que tengo miedo. Los derechos de las mujeres se están vejando cada vez más: el gobierno de los talibanes, Trump ganando las elecciones o Vox ganando poder en España (y quitando dinero de seguridad para meterlo en tauromaquia, junto con el PP).
Entretots
El planeta se está yendo al traste: aumento de fenómenos meteorológicos extremos (y no, la DANA de Valencia no es igual que la riada del 57), el negacionismo de gente que gana poder (repito, Trump ganando las elecciones) y la falta de medidas eficientes para dejar de usar energía no renovable (parece que ser ecológico es un rango de clase).
Hay guerras. Muchas guerras. Si el planeta no nos extermina ya lo haremos nosotros mismos. Así que sí, tengo un miedo de narices.
Participacions delslectors
"Bajar las pensiones a toda costa"
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
"Deixeu-nos viure d'una vegada en concordança amb l'hora solar"

Ferran Porta La Bisbal d'Empordà
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- Valor incalculable ¿Què se sap del robatori al Louvre i qui són els lladres? Les dues hipòtesis que estudien la policia i els experts
- La caòtica presentació de ‘Lux’