Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Los infiltrados, un síntoma totalitario"
Joan Soldevila Adán
Se infiltran mosses en un colectivo como los docentes y todo se intenta solucionar con unas sencillas disculpas. Aparte de que estas oscuras maniobras también se deben producir -me temo- en otros colectivos tan "amenazadores" como los médicos, los agricultores o los bibliotecarios.
Entretots
Los superiores de estas agentes deberían dimitir al momento y los responsables de más arriba, arriba de todo, repensar profundamente una manera de actuar que nos recuerda a los más canosos la época de la policía política y los TOP. Catalunya arde en conflictos laborales diversos y la única solución es desbaratar las huelgas desde dentro. En muchos aspectos, el Caudillo sigue vivo...
Participacions delslectors
"La resposta ciutadana a la visita del Papa Lleó XIV ha estat imponent"
Ignasi Martínez Sant Cugat del Vallès
Mésdebats
el problema de la vivenda
- TELEVISIÓ I MAS De Shakira a Manu Sánchez
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Final de gira a Espanya L’estiu en què Bad Bunny es va convertir en la icona de Puerto Rico: quan el ‘perreo’ va enderrocar un govern masclista i corrupte
- Anticiclons subtropicals Els termòmetres tocaran sostre la setmana vinent i deixaran un Sant Joan marcat per la calor extrema
- Automobilisme Hamilton fa història amb Ferrari i torna a enamorar a Barcelona

