A Sants, el dijous 12 de febrer, els quioscos, els centres cívics i les biblioteques, entre d'altres, estaven tots tancats. Vaig sortit al carrer i feia una mica de vent -no dic que no- però em sembla que la histèria de les autoritats s'ha desbordat completament. Penso que les autoritats autonòmiques estan desbordades pels esdeveniments de les últimes setmanes i volen evitar una víctima més,. encara que sigui a costa d'emetre alertes per qualsevol incidència climatològica, no necessàriament catastròfica.
Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web
L'única cosa que aconseguiran és que quan l'alerta tingui una base sòlida la gent passarà d'ella, per pur cansament, i llavors sí que hi haurà problemes reals. Perdoneu, però algú ho havia de dir.