Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Los gritos de 'Vinicius muérete' demuestran que en el fútbol ya no existe espíritu deportivo"

Ambiente antes del encuentro del Barça contra el PSG / Jordi Cotrina
Francisco José Eguibar
En nuestra sociedad, tristemente, vemos cada vez más cómo la crispación, el insulto y el odio han venido para quedarse, y no solo en la vida política. Si hay un evento social (no digo deportivo, pues ha dejado de serlo para convertirse muchas veces en un circo romano) en el que más se refleja lo expuesto, ese es el fútbol.
Entretots
¿Tienen algún sentido acaso, salvo el de nuestra tajante condena, los gritos de "Vinicius muérete", coreados por decenas de seguidores en los prolegómenos del encuentro entre el Barça y el París Saint Germain, jugador que ni siquiera entraba en liza en el partido y que, por otro lado, es víctima continua de insultos y delitos de odio?
Qué bonito era el fútbol cuando lo que primaba era el espíritu deportivo.
Participacions delslectors
"En este país, ser docente es cualquier cosa menos tener tres meses de vacaciones"
Maria Padilla Santa Maria de Palautordera
"Error i manca de diligència de l’Agència Tributària de Catalunya"
Lleonard Barrios Castellar del Vallès
Mésdebats
El debat
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Sous públics Els funcionaris de l’Estat cobraran una paga per retards i la pujada del 0,5% en la nòmina de juliol
- Pakito i Akkaspace, dos ‘hackers’ adolescents
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Perfil Montse Mínguez, els ulls de Salvador Illa a l'equip interí del PSOE després del cas Santos Cerdán
- Actualitat blaugrana Nico Williams planta el Barça i renova amb l'Athletic per 10 temporades
- Entendre-hi + amb la història No va ser el 4 de juliol | + Història
- Barri de Les Termes Un ferit per arma blanca i un menor detingut en nous enfrontaments per un local ocupat a Sabadell
- Comité federal Rebeca Torró, actual número dos d’Indústria, nova secretària d’Organització del PSOE en substitució de Santos Cerdán