Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Gràcies, president Aragonès, aquestes eleccions han estat injustes amb vostè"
DAVID ZORRAKINO - EUROPA PRESS
Josep Vila
Vull donar-li les gràcies al señor Aragonès per la tasca de Govern que vostè ha encapçalat durant aquesta darrera legislatura al capdavant de la Generalitat i mostrar-li la meva solidaritat i el meu suport davant d’uns resultats electorals que, si bé com a demòcrata haig d’acceptar, no puc, però, deixar de considerar que han estat totalment injustos amb vostè i el seu Govern.
Entretots
Gràcies per haver optat per la política de la realitat i del possibilisme, que no de la claudicació ni de la renúncia, deslliurant-se de tot allò que implicava ser 'esclau' polític del 'mandat de l’1-O'.
Gràcies, doncs, per haver optat per la política del diàleg i de la negociació amb el Govern de l’Estat -quan altres formacions optaven, en canvi, per la nefasta política de la confrontació- els beneficis de la qual s’han traduït en fets tan importants i rellevants com l’aprovació dels indults als presos independentistes el juny de 2021, la derogació del delicte de sedició del Codi Penal el novembre de 2022 i, més recentment, amb l’aprovació de la llei d’amnistia.
I gràcies també, molt especialment, per haver-se dedicat per primera vegada des de feia anys a abordar, de forma seriosa i decidida, la delicada situació de la llengua catalana, relegada a un segon pla durant l’etapa del procés, apostant ara fermament pel sector clau de l’audiovisual amb la creació de la plataforma digital 3Cat que emet continguts en català a les xarxes amb la doble finalitat de recuperar l’audiència del públic infantil i juvenil, perduda arran de la pràctica eliminació pels anteriors governs de CiU del canal Super3, i, alhora, d’esdevenir en una potent eina per estendre l’ús social de la llengua entre aquests sectors tan vitals de la població.
Gràcies per tot plegat, president Aragonès!
Participacions delslectors
"La T-16 limita a molts joves que viuen fora de la primera corona"
Ariane Martín Torrelles de Llobregat
"El mérito de Vox no es de sus dirigentes sino de sus compradores"
Pedro Serrano Antoñán del Valle (León)
Mésdebats
- Temps Catalunya viu el primer cap de setmana sense cap pluja des de fa gairebé mig any
- “Et queden 12 euros”: L’anècdota de Miguel Ángel Silvestre sobre la seva situació econòmica més precària
- Integrada en el dia a dia La IA canvia les regles del joc a la universitat: «Els estudiants aprenen amb ChatGPT, no pas malgrat aquesta eina»
- A l’Audiència Nacional L’operació Catalunya recobra el protagonisme del judici als Pujol amb la declaració de Villarejo
- Entrevista Álvaro Morte: «Abans de fer d’Adolfo Suárez no era conscient de com de fràgil va ser la democràcia»

