Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"En un ejercicio de amnesia, el PP, un ejemplo de corrupción sistémica, regresa a lo más alto"

Joan Soldevila
En Madrid han preferido seguir votando a los impresentables y esperpénticos Almeida (ayuntamiento) y Ayuso (Comunidad ), mientras el 'amigo de narcos' sigue en imparable ascensión para gobernar en toda España. Valencia, en un ejercicio histórico de amnesia política sin precedentes, vuelve a poner en el poder a un PP que fue ejemplo nacional, durante largos y oscuros años, de corrupción sistémica.
Entretots
Entiendo que la corrupción es una lacra que podemos encontrar en todos los partidos pero la del PP ha sido generalizada con cientos/miles de casos en todo el Estado. Hasta la Justicia los calificó en su día de "banda delictiva". Cuando un madrileño, por ejemplo, enferme de cáncer, quizás se acuerde de la privatización galopante de la sanidad y de que la libertad no consiste en poder tomarse cañas en un bar hasta altas horas de la madrugada.
Como dijo Jesús : "Perdónales porque no saben lo que hacen".
Participacions delslectors
Rèplica municipal: "L'ajuntament no tancarà el Centre Cívic Vallvidrera-Vázquez Montalbán"
Raquel Abad Departament de Comunicació Districte de Sarrià - Sant Gervasi
"Gracias a la Generalitat por su respeto a los bomberos fallecidos"
Vicente Jorge Rodríguez L' Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- "S’ha de consensuar amb C. M."
- La xacra de la corrupció El Ministeri d’Hisenda destitueix dos càrrecs imputats en el cas Montoro
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’
- La guerra del Pròxim Orient Netanyahu truca al Papa arran de l’atac a l’única església catòlica de Gaza
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua