"Se habla de prohibir redes pero no de videojuegos con contenidos violentos"
Víctor Nieto San Sebastián de los Reyes (Madrid)
Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Pasajeros pendientes de pantalla y vías en Sants Estació en una mañana de demoras en la R2 de Rodalies / Meritxell M. Pauné
Rayan Berroug
Escric com a veí del Baix Penedès i en representació de diverses persones afectades per la greu manca de transport públic entre Calafell, Cunit i Segur de Calafell i la ciutat de Barcelona. Entre aquests tres municipis hi vivim prop de 50.000 persones i, actualment, només disposem de quatre serveis de bus diaris cap a Barcelona. Aquesta oferta és clarament insuficient per cobrir les necessitats bàsiques de mobilitat de treballadors, estudiants i famílies que depenen del transport públic.
Entretots
La situació s’ha agreujat especialment en el context actual de la crisi de Rodalies, que ha deixat molts usuaris sense una alternativa fiable. A més, a partir del mes de març està previst l’inici de les obres al Garraf, fet que previsiblement afectarà encara més la mobilitat entre el Baix Penedès i l’àrea metropolitana. Davant d’aquest escenari, moltes persones ens trobem, literalment, sense opcions per desplaçar-nos, i sentim que el territori està quedant desatès en un aspecte tan essencial com és el dret a la mobilitat.
Per aquest motiu, hem iniciat una recollida de signatures per demanar un augment urgent de les freqüències de bus com a alternativa real i viable mentre no es garanteixi un servei ferroviari estable. L’objectiu és donar veu a una problemàtica que afecta milers de persones cada dia. Creiem que aquesta situació té un clar interès públic i territorial.
Participacions delslectors
Víctor Nieto San Sebastián de los Reyes (Madrid)
Jordi Querol Barcelona
Maria Assumpció Vilà Presidenta Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC)
Mésdebats
el problema de la vivenda