Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Amb la crisi de Rodalies, al Baix Penedès tenim una greu manca de transport públic"
Pasajeros pendientes de pantalla y vías en Sants Estació en una mañana de demoras en la R2 de Rodalies / Meritxell M. Pauné
Rayan Berroug
Escric com a veí del Baix Penedès i en representació de diverses persones afectades per la greu manca de transport públic entre Calafell, Cunit i Segur de Calafell i la ciutat de Barcelona. Entre aquests tres municipis hi vivim prop de 50.000 persones i, actualment, només disposem de quatre serveis de bus diaris cap a Barcelona. Aquesta oferta és clarament insuficient per cobrir les necessitats bàsiques de mobilitat de treballadors, estudiants i famílies que depenen del transport públic.
Entretots
La situació s’ha agreujat especialment en el context actual de la crisi de Rodalies, que ha deixat molts usuaris sense una alternativa fiable. A més, a partir del mes de març està previst l’inici de les obres al Garraf, fet que previsiblement afectarà encara més la mobilitat entre el Baix Penedès i l’àrea metropolitana. Davant d’aquest escenari, moltes persones ens trobem, literalment, sense opcions per desplaçar-nos, i sentim que el territori està quedant desatès en un aspecte tan essencial com és el dret a la mobilitat.
Per aquest motiu, hem iniciat una recollida de signatures per demanar un augment urgent de les freqüències de bus com a alternativa real i viable mentre no es garanteixi un servei ferroviari estable. L’objectiu és donar veu a una problemàtica que afecta milers de persones cada dia. Creiem que aquesta situació té un clar interès públic i territorial.
Participacions delslectors
"El callejón sin salida de Irán"
Claudio Chicano Soutomaior (Pontevedra)
"Hay que reforzar los recursos de salud mental en los jóvenes"
Maria Beatriz Afonso Escaldes-Engordany (Andorra)
"Gracias, Henar, por demostrarnos que nosotras lo estamos haciendo bien"
Eva Gómez L'Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
el problema de la vivenda
- Rebuig ciutadà Barcelona cancel·la el sopar popular del centenari del Park Güell després de la polèmica veïnal
- Decret de menjadors Col·legis i instituts han d'eliminar totalment les begudes ensucrades i la brioixeria dels seus centres des d'aquest dijous
- Marisc "Feia temps que no tastava un arròs tan bo": el restaurant de Girona aclamat per les seves paelles
- Llengua "Tothom podia copiar": les queixes que qüestionen la validesa de l'examen oficial de C2 de català
- Infraestructures Ja és oficial: les obres del corredor mediterrani es retarden a Castelló
