Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Qué poco valorados están los trabajos de cara al público y tan esenciales que son"

EP
Judith Gili
En una sociedad que la mayoría de las veces prioriza la rapidez, la eficiencia y el consumo, la amabilidad y el reconocimiento humano son elementos que se van perdiendo cuando en realidad son esenciales para el bienestar colectivo.
Entretots
Y es que los trabajos de cara al público son los grandes olvidados. Desde comercios, restaurantes o incluso transportes, estas palabras actúan como una recompensa por su labor, a menudo poco valorada pero esencial para el buen funcionamiento de la sociedad.
Participacions delslectors
"Tant hi fa que es tracti d'una persona gran, el negoci és el negoci"
Alfons Rius L' Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Renfe adjudica el transport en bus pel desdoblament després de tres intents fallits
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió