Turisme gastronòmic
El Celler de Can Roca podria reobrir portes al juny
La reobertura d'estarà condicionada que es permetin els desplaçaments interns i entre països europeus

fcasals42371514 mia20 west hollywood ee uu 02 03 2018 el chef espa ol181004102701 /
El Celler de Can Roca, amb tres estrelles Michelín, i els altres restaurants de la família Roca podrien reobrir el pròxim mes de juny, tot i que això estarà condicionat que es permetin els desplaçaments a Espanya i entre països europeus, ha anunciat aquest dissabte el cuiner Joan Roca.
En una entrevista a RAC 1, el xef ha assegurat que el seu propòsit és que el Celler pugui «tornar de la mateixa manera», tot i que respectant les mesures de seguretat, per continuar oferint els seus clients «una experiència gastronòmica».
«Hem estat observant què fan els nostres col·legues de la resta d’Europa: la Noma de Dinamarca reobre com a bar de vins i hamburgueses i l’Osteria Francescana de Mòdena també reobre. Però nosaltres volem oferir allò que el client espera trobar», ha afegit Roca.
Notícies relacionadesEl cuiner treballa amb la previsió de poder obrir a principis de juny els restaurants de la família, Can Roca i Mas Marroch, i el Celler «una mica més endavant».
El xef admet que el Celler és «un restaurant peculiar perquè es nodreix de turisme gastronòmic que ve de fora», per la qual cosa la seva obertura estarà condicionada a la «data en què la gent es pugui moure per Espanya i al fet que aviat es pugui obrir la frontera amb França, Itàlia i Alemanya».
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Habitatge turístic Multes de fins a mig milió d’euros per als propietaris d’habitatges que no realitzin aquest tràmit
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Servei al límit "¿Per què no surt el meu tren?" Així controla Rodalies les incidències des del seu Centre de Gestió
- Una genial Vicky López gaudeix a la ‘platja de Berna’
- El 50% de les assegurances a Espanya es contracten a través de mediadors
- Espanya ultima l’esborrany de l’estratègia espacial per créixer a la UE
- Un accident de trànsit acaba amb la vida de Diogo Jota
- El Tour es prepara per al duel entre Pogacar i Vingegaard