des d'Amsterdam
KLM reprèn els vols amb Barcelona i Madrid
A partir de l'11 de maig i fins al 31 d'agost serà obligatori l'ús de mascaretes per embarcar i volar

zentauroepp1409303 an air france plane rolls behind a klm royal dutch airliner 191107183050 /
KLM, la companyia neerlandesa d’aviació, ha començat a restablir de manera «gradual i prudent» la seva xarxa europea, reprenent els vols diaris a vuit destinacions que havien sigut suspeses pel coronavirus, entre les quals, Madrid i Barcelona. Així, des de dilluns, l’aerolínia ha reiniciat les operacions diàries des d’Amsterdam a Roma, Milà, Budapest, Praga, Varsòvia, Hèlsinki, Madrid i Barcelona. A partir de l’11 de maig, serà obligatori l’ús de mascaretes en tots els vols de la companyia.
La reduïda xarxa europea està configurada per connectar amb el màxim nombre possible de vols de la xarxa intercontinental. Les rutes s’aniran reobrint gradualment, però la companyia adverteix que es poden produir canvis cada setmana, depenent de les mesures preses pels governs de cada destinació. L’objectiu de KLM per al maig és reiniciar el 15% dels seus vols en comparació amb el període anterior a la crisi del coronavirus, període en què només ha estat realitzant vols de càrrega intercontinentals.
Tots els vols seran operats amb flota d’Embraer i les rutes a Espanya es faran a bord d’aeronaus amb capacitat per a 100 passatgers. L’oferta a Espanya es complementa amb els vols d’Air France, que continua operant durant aquest mes tres vols setmanals entre Madrid i París - Charles de Gaulle, així com dos vols setmanals entre Barcelona i París - Charles de Gaulle.
Fins al 31 d’agost
Notícies relacionadesA més, a partir de l’11 de maig, serà obligatori l’ús de mascaretes en tots els vols de la xarxa de KLM, tant a bord com en el procés d’embarcament, que els passatgers hauran de responsabilitzar-se de portar. Aquesta obligació d’utilitzar mascaretes s’estendrà fins al 31 d’agost.
Quant a la resta de mesures de prevenció, l’aerolínia intentarà establir el màxim espai possible entre els passatgers, deixant seients lliures, ha simplificat el servei de càtering a bord i desinfectarà tots els avions. Així mateix, està realitzant un qüestionari als passatgers que surten de destinacions d’alt risc i alguns passatgers podrien veure denegat l’embarcament segons criteris del Govern neerlandès.
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Drets laborals Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- Als 50 anys Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Una cinquena alumna acusa el professor del Conservatori del Liceu de tocaments
- Educació a Catalunya Els campus d'estiu universitaris per a estudiants d'ESO es multipliquen a Catalunya
- Ramaders Catalunya extrema els controls després de detectar tres focus de tuberculosi bovina
- Bombers de la Generalitat Indignació interna a Bombers per la incorporació d’efectius en pràctiques per a Sant Joan
- Cas Koldo L’Anaís, la «model» que va intentar amagar un disc dur d’Ábalos a la Guàrdia Civil: «Som amics. Amistat pura i dura»
- FUTBOL (REIAL MADRID) Kylian Mbappé, hospitalitzat per gastroenteritis aguda