Impacte del coronavirus a les aules
Escoles amb grups escolars confinats a Catalunya
Les escoles catalanes han comptabilitzat aquest dimarts 1.552 nous positius de covid-19 respecte al recompte de dilluns, per a un acumulat de 444.421 des de l’inici del curs escolar: 387.348 d’alumnes, 56.930 de docents i personal intern, i 143 entre el personal extern.
Hi ha hagut 13.422 positius en els últims deu dies: 11.466 d’alumnes, 1.956 de docents i personal intern, i cap entre el personal extern.
A més, 8.236 persones que pertanyen a la comunitat educativa estan guardant quarantena, 776 menys que en el recompte anterior: 7.120 alumnes, 1.116 docents i personal intern, i cap treballador extern.
Notícies relacionadesEn el sistema educatiu català hi ha una escola amb grups estables confinats (0,02% del total) i cap centre tancat per brots de coronavirus.
Així es desprèn de l’aplicació Traçacovid, que la Conselleria d’Educació va engegar el curs passat per mostrar la incidència de la pandèmia a les escoles i instituts i que s’elabora amb la informació que faciliten els mateixos centres.
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- Alejandro González Iñárritu, cineasta: "No crec en la perfecció; el que m’interessa és el rigor"
- Cuina ¿Per què mig Espanya està posant vinagre a la paella per fer ous ferrats?
- HABITATGE Polèmica per l’anunci del Ministeri d’Habitatge: tres adults compartint pis desencadena una onada de crítiques
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Successos Ordre d'allunyament i llibertat vigilada per als menors del Berguedà acusats d'agressió sexual
- Violència masclista Les acusacions mantenen la petició de presó permanent revisable per a l'acusat d'assassinar la parella a Campdevànol
- Tribunal Constitucional El fiscal s’oposa que el TC aixequi de forma cautelar l’ordre de detenció de Puigdemont
- 40è aniversari El 23-F per a mil·lennistes: ¿Com va ser el cop d’Estat de Tejero?
- Acte amb economistes Junqueras veu «molt lluny» l’acord sobre finançament i reclama a la societat civil que també pressioni
