Hoffman no veu un problema en el veto als pisos turístics
El Mobile World Congress (MWC) ni parpelleja davant la possibilitat que l’Ajuntament de Barcelona elimini els pisos turístics el 2028. Així ho va afirmar ahir el conseller delegat i director de l’empresa organitzadora, GSMA, John Hoffman, per a desgràcia del sector dels apartaments, que ha tornat a posar el crit al cel per la mesura aquests dies, coincidint amb la celebració del macrocongrés a la capital catalana.
En una entrevista en la cadena SER, Hoffman va afirmar que aquesta mesura que prepara el govern de Collboni no afectarà la celebració de l’esdeveniment. "No ens preocupa en absolut", va assegurar, i va afegir: "Fa 20 anys, Airbnb no existia i utilitzàvem altres opcions, com l’allotjament universitari. Serem creatius i treballarem per trobar la manera".
Fa pocs dies, l’associació barcelonina d’apartaments turístics Apartur va posar en marxa una campanya d’alerta sobre el futur del turisme de congressos a la ciutat, en què adverteix del "risc" que Barcelona es quedi sense aquesta opció d’allotjament per a la continuïtat d’esdeveniments com el Mobile. De moment, sembla que això no passarà. "Continuarem considerant Barcelona la nostra llar", va assegurar Hoffman.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: trams enquistats i problemes de mobilitat a Barcelona durant la vaga de FGC
- Amazon duplica la seva inversió a Espanya amb dos nous centres de dades
- Indra es decanta per una integració ràpida amb Escribano
- El 50% dels joves de famílies sense recursos no accedeixen a beques
- L’economia digital s’ha duplicat des que el Mobile va arribar a Barcelona el 2006
