TravelPerk passa a dir-se Perk i trasllada la seu a Boston i a Londres

El cofundador y consejero delegado de TravelPerk, ahora Perk, Avi Meir

El cofundador y consejero delegado de TravelPerk, ahora Perk, Avi Meir / Perk

1
Es llegeix en minuts
Paula Clemente
Paula Clemente

Periodista

Especialista en Startups, economia digital, farmacèutiques, moda i cosmètica

ver +

TravelPerk passa a ser simplement Perk. La start-up cofundada per l’israelià Avi Meir a Barcelona fa 10 anys i que ha anat escalant fins a convertir-se en l’unicorn més valuós de Catalunya (la seva última ronda de finançament la va col·locar en una valoració equivalent a 2.500 milions d’euros) deixa oficialment de banda la seva faceta com a plataforma de gestió de viatges de negocis per convertir-se en una plataforma de gestió a seques. El pas ve acompanyat d’un altre canvi: sobre paper, l’empresa deixarà de tenir la seva seu a Barcelona.

Això no implica el tancament de l’oficina catalana, però sí que, a partir d’ara, les oficines centrals de la companyia estaran a Boston i a Londres. "Establir els nostres hubs existents allí com a seus duals ens acosta als clients en dos dels nostres mercats més forts: Amèrica del Nord és ara la nostra regió de creixement més ràpid i, juntament amb el Regne Unit, representa la major part del nostre negoci, cosa que converteix aquest pas en una evolució lògica de la nostra expansió global", raona un portaveu de Perk a EL PERIÓDICO.

Notícies relacionades

Expansió global

"Com a empresa fundada a Europa, hem après a créixer ràpidament en mercats complexos, i aquesta experiència ens ha donat l’avantatge d’expandir-nos globalment amb confiança", afegeix. "Una estructura de seu dual ens ajudarà a donar suport a les més de 10.000 empreses amb les quals treballem arreu del món a una escala encara més àmplia", aprofundeix. "Barcelona continua sent una part essencial de les nostres operacions i de la nostra història", diu, i remarca que cap lloc de treball es veurà afectat. Tot això, sumat al canvi en la raó de ser de la companyia, marca un punt d’inflexió evident en la seva història. Ara es converteixen, dit per aquesta empresa que factura entorn de 200 milions a l’any, "en una nova plataforma que unifica la gestió de viatges i despeses en una sola experiència nativa en intel·ligència artificial".