Carrefour obrirà més d’un centenar de botigues a Espanya el 2025

La firma d’origen francès Carrefour accelera la seva expansió a Espanya i preveu obrir més de cent botigues el 2025 per acabar l’exercici amb més de 1.600 establiments que generaran prop de 700 nous llocs de treball a temps complet, va informar ahir el grup en un comunicat. La companyia ja ha inaugurat 46 establiments només en el primer trimestre de l’any i s’ha convertit en el distribuïdor amb més obertures al país des de començament d’any. L’empresa es desmarca en aquest cas de l’estratègia seguida per Alcampo, també francesa, de clausurar 25 botigues i acomiadar més de 700 empleats, tot i que s’ha obert a negociacions per limitar el nombre d’acomiadaments.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Montse Tomé, sota sospita
- Aquest estiu Les pluges treuen els escarabats i les rates de les clavegueres: «No sabem si n’hi ha més, però sí que surten per l’‘efecte desallotjament’ de l’aigua»
- Successos Dues germanes detingudes a Barcelona per estafar 524.000 euros a l’àvia que cuidaven i gastar-s’ho en operacions estètiques
- CONVALESCÈNCIA INCERTA Ter Stegen surt de l’operació a l’esquena sense pronòstic de baixa
- Canvis a l’octubre Així serà la nova 2 en català: una desconnexió amb Gemma Nierga, Oriol Nolis i Jordi Basté
- Programa Habitar B! El Govern resol els set primers concursos per aixecar nou promocions de lloguer assequible a Barcelona
- Una estatunidenca al·lucina amb la infància dels nens a Espanya
- FUTBOL Carles Pérez, exjugador del Barça, hospitalitzat després de ser mossegat per un gos als genitals
- Arxivada la denúncia Antifrau avala la compra de la Casa Orsola i descarta irregularitats
- UNA ALTRA PALANCA El Barça anuncia un acord amb el Congo per promoure "la cultura i la innovació esportiva" al país