Campanya de la renda
Hisenda oferirà una declaració exprés a 4,4 milions de persones
La nova modalitat es dirigeix als que no necessiten fer canvis en el seu esborrany
Des d’ahir i fins al 30 de juny vinent està oberta la campanya per a la declaració de la renda obtinguda el 2024 i l’impost sobre el patrimoni. L’Agència Tributària preveu la presentació de 24.867.617 declaracions, el 3,1% més que l’any anterior. Des de les zero hores d’ahir ja ha rebut més de mig milió de declaracions, a raó de 1.480 declaracions per minut, amb dades fins a les deu del matí que va oferir la directora de l’Agència Tributària, Soledad Fernández, en roda de premsa.
S’espera la recepció de 17.068.972 declaracions amb resultat a tornar (el 68% del total, i el 3,1% més que en la campanya anterior), per una quantitat total de 14.908 milions d’euros (xifra que suposa una devolució mitjana d’uns 870 euros per a cada una). Està previst que les primeres devolucions s’iniciïn a partir de demà. Per primera vegada, en aquesta campanya es posa en marxa un nou servei denominat Renda Directa, per facilitar la presentació electrònica de declaracions senzilles, en les quals el contribuent no necessiti fer canvis respecte a l’esborrany, ni tampoc en va haver de fer l’any passat. Aquest primer servei s’oferirà a un col·lectiu prèviament seleccionat, d’uns 4,47 milions de contribuents. Per a aquests contribuents, l’Agència ofereix un servei que permet la mateixa agilitat de la presentació mitjançant l’aplicació mòbil.
- Addicció als estupefaents Nitazens: així és la potent droga molt més perillosa que el fentanil que ja ha provocat una mort a Espanya
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Potatges Recepta de potatge de cigrons amb espinacs i patates: un guisat casolà fàcil, econòmic i molt reconfortant
- ETS fa que el Palau Sant Jordi canti en eusquera
- De nena inadoptable a fundadora d’Israel
