Criteria col·loca un bo de 500 milions d’euros a sis anys al 3,25%
Criteria, el braç inversor de la Fundació La Caixa, va col·locar ahir un bo sènior per un import de 500 milions d’euros, amb un venciment a sis anys i un cupó del 3,25%. L’emissió va registrar "una molt bona acollida amb una elevada sobresubscripció que va estar per sobre de sis vegades, amb un llibre que ha arribat als 3.200 milions d’euros", segons fonts del hòlding.
L’emissió va ser recolzada per més de 150 inversors institucionals, dels quals un 80% són estrangers. Deutsche Bank, CaixaBank, Goldman Sachs, HSBC, IMI-Intesa Sanpaolo, J.P. Morgan, Mediobanca i Natixis han liderat la col·locació, mentre que el Banc Sabadell, Bank of America, Bankinter Investment, Barclays, BBVA, BNP Paribas, Credit Agricole, Kutxabank Investment, Santander, Société Generale,SMBC i UniCredit han actuat com a passive bookrunners. Es tracta de la segona emissió de CriteriaCaixa en els últims sis mesos. Al setembre va tancar l’emissió d’un altre bo de 500 milions d’euros amb venciment a cinc anys i un cupó de 3,50%, amb una sobresubscripció de 2,7 vegades.
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
