Patronals
La CEOE i Foment critiquen el "monòleg social" del Govern central
Els presidents de la CEOE, Antonio Garamendi, i de Foment del Treball, Josep Sánchez Llibre han carregat avui a Barcelona contra el que el primer ha descrit com "el monòleg social" que ha imposat el Govern central en matèries com la pujada del salari mínim o la reducció de la jornada laboral.
Durant un debat organitzat per El Economista al Palau Macaya de la Fundació La Caixa a Barcelona, s’han esforçat a donar un missatge de coincidències en qüestions essencials com el retorn de les seus de les empreses a Catalunya, "sense incentius ni penalitzacions". Segons el parer de Sánchez Llibre, la tornada es produirà "quan a Catalunya hi hagi un clima de normalitat política, que avui no existeix".
També han coincidit en les crítiques al Govern català per haver deixat passar l’oportunitat de l’ampliació de l’aeroport de Barcelona. Sense voler entrar en qüestions polítiques, tots dos s’han centrat en la importància de la confiança perquè hi hagi inversió. Garamendi ha fet servir un símil futbolístic: "Volem sortir al camp i saber quines són les normes. Les canvien i a sobre veus l’àrbitre vestit de l’equip contrari".
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
