Creixement
Puig compra una participació de l’empresa alemanya Dr. Barbara Sturm

Puig reprèn l’estratègia de comprar per créixer. Després d’un 2022 bastant intens en aquest sentit, i un 2023 més aviat de calma, el gegant català de la perfumeria i la cosmètica estrena any comprant una participació de l’empresa alemanya Dr. Barbara Sturm. Es tracta d’una companyia amb una dècada de trajectòria i una gamma de 300 productes relacionats amb la cura de la pell i del cabell que ajudarà el grup amb seu a Barcelona a reforçar la seva posició competitiva en el segment premium de la cura de la pell.
Segons va explicar ahir l’empresa en un comunicat, l’acord implica que la fundadora de la firma alemanya, la doctora Barbara Sturm, conservarà una participació minoritària de la companyia i continuarà liderant el desenvolupament de productes de la marca i exercirà d’ambaixadora de la firma.
El detall no és menor, tenint en compte que aquesta companyia ha crescut molt associada a la cara de la seva fundadora. Sturm és una doctora alemanya originalment especialitzada en l’àmbit de l’ortopèdia, que va decidir portar tot el que havia descobert sobre els tractaments antiinflamatoris a la indústria de l’estètica.
- Transport públic La L3 del metro de Barcelona s'ampliarà amb 9 noves estacions
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona revela que ha venut 3.700 seients vip del Camp Nou per 335 milions d’euros
- Nens vulnerables Expedientat l’educador que va explicar a la ràdio la gestió de la DGAIA amb la nena abusada de 12 anys
- Melody: "S’han burlat de mi i per sobre de tot està la salut mental"
- Ocupació Ni 10 ni 20 minuts, aquest és el temps de descans que tenen els treballadors durant la jornada laboral segons l'Estatut dels Treballadors