CORREDOR MEDITERRANI
Els grans empresaris carreguen contra l’amnistia en l’acte de Quiero Corredor
Vicente Boluda, president de l’AVE, demana sotmetre la investidura de Sánchez a una consulta ciutadana
Juan Roig avisa que si el clima polític d’Espanya es donés a Portugal, Mercadona «alentiria les inversions»
El moviment #Quierocorredor reuneix 1.800 empresaris a Madrid sota el lema ‘Ens hi juguem el futur’

Els grans empresaris han rebutjat el pacte de Pedro Sánchez amb els independentistes en l’acte de Quiero Corredor mentre es votava al Congrés dels Diputats la investidura del candidat socialista. El president de l’Associació valenciana d’empresaris (AVE), Vicente Boluda, ha reivindicat que els acords d’investidura de Pedro Sánchez «se sotmetin a una consulta ciutadana» en les paraules inaugurals de la setena trobada del moviment #Quierocorredor que aquest any se celebra a Ifema. La casualitat ha volgut que la investidura de Sánchez coincideixi amb aquest acte, previst des de fa sis mesos, a Madrid.
També el president de Mercadona, Juan Roig, va afirmar que si el clima polític que es viu a Espanya s’estigués donant a Portugal, on la companyia valenciana està en procés d’expansió, Mercadona «alentiria les inversions».
Notícies relacionades«Ens sumem a l’opinió mostrada per la CEOE i l’Institut d’Empresa familiar en aquest moment determinant per al futur d’Espanya en què la incertesa ha anat en augment» pel pacte assolit entre el PSOE i unes formacions polítiques «que rebutgen el model del nostre país» ha assegurat Boluda fent referència a les formacions que recolzen la investidura de Pedro Sánchez.
El president de l’AVE ha assenyalat que rebutgen «els acords d’investidura que atempten contra la igualtat de tots davant la llei i el respecte a la separació de poders». Boluda ha afirmat: «Som un país amb alts nivells de desenvolupament i uns ciutadans que han estat a l’altura de les circumstàncies: hem superat una dictadura, un procés de transició a una democràcia exemplar i una pandèmia».
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió