Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO | L’Smart City Expo busca solucions per al futur de grans ciutats
Tres dies per buscar múltiples solucions per al futur de les ciutats: és l’objectiu de l’Smart City Expo, que té lloc al recinte de Fira de Barcelona.
¿Quin paper hi juga la sostenibilitat, sabent que el 55% de la població del món, més de 4.000 milions d’habitants, viuen a grans ciutats?
Notícies relacionadesEn aquest episodi del pòdcast d’EL PERIÓDICO ho analitzem amb Agustí Sala, cap d’Economia.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
Temes:
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
