Inditex
Zara començarà a finals d’estiu a treure les alarmes de les seves peces
La nova estratègia d’Inditex, per ser més ecològic, comença al vaixell insígnia de la multinacional i arrencarà amb la temporada de tardor/hivern

Adeu a les alarmes de Zara. Així ho ha decidit Inditex per al seu vaixell insígnia. Les alarmes que habitualment trobem clavades a les peces de gairebé qualsevol botiga de roba tenen els dies comptats.
Zara començarà a desfer-se de les alarmes a totes les seves botigues a finals d’estiu, coincidint amb l’entrada de la temporada tardor/hivern.
La nova aposta d’Inditex d’acabar amb les alarmes a les seves peces té un sentit: ser més ecològics reduint l’ús de plàstics.
Les petites alarmes estan fabricades en aquest material, per la qual cosa la multinacional gallega pretén reduir el seu ús eliminant-les de les seves botigues. De fet, el de Zara és només el començament. Inditex pretén implantar el nou sistema a la resta de les seves marques.
El final de les alarmes a Zara no vol dir que les seves peces ara quedin desprotegides i siguin més fàcils de robar. L’empresa posarà en marxa un nou sistema per marcar les seves peces i evitar així tot furt. Es tracta d’un mètode més tecnològic conegut com a etiquetes RFID (identificació per radiofreqüència), que s’integren a les mateixes etiquetes que porten les peces i es desactiven fàcilment al passar per caixa.
Notícies relacionadesAquest tipus de tecnologia no és nova malgrat l’inusual que sembla. Botigues com Decathlon fa anys que utilitzen aquest tipus d’etiquetatge implantat en els seus productes, que deixa veure la viabilitat del seu ús.
A més, el fet d’eliminar les tradicionals alarmes fa que l’experiència de compra per al client millori ja que, per exemple, serà més còmode emprovar-se les peces sense les molestes alarmes. D’altra banda, el procés de compra també es podrà agilitzar.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»