Això és tot el que has de tenir en compte a l'hora de triar tasses personalitzades

La personalització, el tipus de tassa, el marcatge i el moment de lliurar-la són essencials

Els regals publicitaris són una bona forma de fidelitzar els usuaris

Els regals publicitaris són una bona forma de fidelitzar els usuaris / Cedida

5
Es llegeix en minuts
Pep Canals

Arribar al públic objectiu i fidelitzar de manera rendible. Aquest és un dels grans reptes als quals s'enfronten les empreses avui dia, independentment de la grandària i el sector al qual es dediquin. Això afecta, principalment, a petites i mitjanes empreses, ja que disposen d'un pressupost més baix per a realitzar accions de màrqueting i comunicació.

Integrar en l'estratègia de màrqueting els regals publicitaris són una forma genial de donar a conèixer una marca. És econòmic, aconseguiràs un gran abast i generaràs un major reconeixement de marca, potenciant el vincle amb possibles clients. Qualsevol ocasió és bona per a regalar, però és cert que els moments on aquests solen funcionar millor són en esdeveniments, conferències, formacions, presentacions de nous productes i fires.

A més, aquests també es poden lliurar als empleats de la companyia com a detall. Retenir el talent, fer que els treballadors estiguin a gust i que sentin que formen part d'un equip és primordial per a les empreses. Amb aquesta mena de regals se sentiran valorats, agraïts i serà un impuls positiu per a millorar la productivitat i felicitat.

Malgrat ser una tècnica utilitzada des de fa anys, el sector del 'marxandatge' promocional està en constant canvi i sempre busca innovar amb regals adaptats als nous temps i tendències. Des de Tasses Publicitat ens han volgut compartir la seva experiència com a líders en el sector i ens han comentat que un dels regals per excel·lència, que no passa de moda i que continua sent un dels preferits per les marques, són les tasses personalitzades.

Per què les tasses publicitàries continuen sent tendència?

Les tasses són un article publicitari econòmic i amb gran possibilitat de personalització. Un gran exemple que no es necessiten grans inversions de diners per a poder impactar a l'usuari.

Hi ha una gran varietat de models, dissenys, materials i complements que s'adapten a qualsevol imatge de marca. Des dels més clàssics fins als més innovadors. Amb cullera, per a portar, tèrmiques, de materials sostenibles, amb una àmplia gamma de colors, etc. Així mateix, com les utilitzem diàriament i seran apreciades per tota mena d'audiències.

Les tasses personalitzades són un regal que sempre serà tendència



/ Cedida

Les tasses són atemporals. Són presents en la rutina diària per a prendre cafè, llet, xocolata o te en una tassa al llarg del dia. És a dir, és un detall útil i amb el qual el logo serà visible pràcticament diàriament.

Disposen d'una gran àrea de marcatge i això les fa unes bones candidates per a usar com a promoció en un negoci. Com més gran i visible sigui el logotip millor, més fàcil d'impactar amb la teva publicitat indirecta tant a la persona que està usant la tassa com a les persones que estiguin voltant.

4 factors a tenir presents quan es tria una tassa corporativa

1. Personalització

  • La personalització és un dels punts més importants perquè un regal promocional ha de ser un reflex de la identitat de l'empresa. Quan algú ho vegi, ha d'associar-ho de manera directa. Per aquesta raó, la personalització és fonamental i el disseny juga un paper clau.

  • Formal o informal. Si l'entitat té un públic objectiu juvenil, es pot optar per dissenys més acolorits i que cridin l'atenció. Si, per contra, l'empresa es posiciona com a formal, caldrà optar per tons més foscos i que transmetin serietat.

  • Els colors. Totes les companyies tenen un color associat al seu logo i a la seva marca. Per exemple, si penses en Coca-Cola, segur que et ve al cap el color vermell, si penses en Starbucks el color verd o Vueling el color groc. És a dir, els colors triats han d'anar en sintonia amb la teva imatge perquè sigui fàcilment reconeguda. A més, és fonamental que el color de la mateixa tassa no enfosqueixi el del logo. A continuació, et deixem més informació sobre les millors combinacions de colors.

  • El material. Els materials, a vegades, també parlen sobre tu. Si els teus valors de marca estan enfocats a la sostenibilitat, hauries de triar una tassa fabricada amb materials ecològics. Si, per exemple, la teva identitat és aventurera, potser prefereixes una tassa metàl·lica.

2. Tipus de tasses

Com ja hem comentat anteriorment, hi ha una gran varietat de dissenys i estils de tasses, per la qual cosa és molt recomanable que valors quin s'adapta més al teu negoci i al teu sector. Per exemple, si la teva empresa organitza excursions i activitats a l'aire lliure, una tassa tèrmica perquè la beguda del seu interior mantingui la temperatura podria ser la millor alternativa. O bé, si ets una cafeteria o un bar i serveixes cafès per a portar, les tasses 'take away' podrien ser perfectes per a lliurar als teus clients. En canvi, els clàssics 'mugs' per a desdejuni poden adaptar-se com a regal per a qualsevol treballador, tant si prendrà el cafè en l'oficina com en la seva llar.

És important triar el millor tipus de tassa per al teu sector



/ Cedida

3. Moment per a lliurar-la

Però més enllà del model, el disseny i el marcatge, triar el moment ideal per a obsequiar a la persona és fonamental. Cal plantejar-se, des del punt de vista de l'usuari, si rebés el 'marxandatge' en aquest moment, el valorarà com una cosa natural?

4. Tècniques de marcatge

Finalment, també cal decidir el tipus de marcatge amb el qual es farà el logotip. Vols destacar i que el logotip sigui el protagonista? Una impressió circular serà perfecta. Si busques durabilitat i poder posar qualsevol imatge a tot color, decanta't per la sublimació. Si tens dubtes, sempre pregunta abans de llançar-te amb la producció per a comptar amb el millor resultat possible. 

Els petits detalls marquen la diferència i en entorns competitius és molt important diferenciar-se de la resta. Un petit regal, com pot ser el d'una tassa personalitzada, pot servir per a crear un record positiu en un possible client, per a donar sortida a un nou producte o per a cuidar a un treballador. Per això, si es fa una elecció adequada, seran un regal valorat.