Segons ‘Financial Times’
Elon Musk planeja acomiadar fins a la meitat dels 7.500 empleats de Twitter
Segons el ‘Financial Times’, l’empresari té també per objectiu exigir el treball presencial a l’oficina a partir d’aquest dilluns

El multimilionari Elon Musk ha elaborat plans per acomiadar fins a la meitat dels 7.500 empleats de l’empresa Twitter, segons persones familiaritzades amb l’assumpte, com a part d’una reforma de reducció de costos, segons informa aquest dijous el diari britànic ‘Financial Times’ (FT).
Com a part d’aquests plans, Musk pretén retallar uns 3.700 llocs de treball després de comprar aquesta firma de xarxes socials per 44.000 milions de dòlars, segons dues persones que estan al cas d’aquest projecte, si bé la xifra exacta podria canviar.
Segons el ‘FT’, l’empresari té també per objectiu exigir el treball presencial a l’oficina a partir d’aquest dilluns, amb la qual cosa revertiria la política actual de Twitter, que permet als empleats treballar des de qualsevol lloc.
Imminent
La pèrdua de llocs de treball podria concretar-se aquest divendres, o abans, segons la informació del ‘FT’, i afegeix que Musk ja ha deixat la seva marca a Twitter des que en va tancar l’adquisició, al demanar els empleats que treballin en tot moment en projectes seleccionats.
Un d’aquests projectes consisteix a oferir un servei de subscripció que verificarà els usuaris, augmentarà la visibilitat de les seves publicacions i els permetrà veure menys anuncis, mentre que també ha posat en marxa plans per reduir el nombre d’empleats, malgrat haver dit abans que podria retallar llocs.
A finals de la setmana passada, va revisar l’equip d’administració i va acomiadar executius, incloent-hi el cap de Twitter, Parag Agrawal, en tant que va incorporar un petit grup d’assessors de confiança, en què hi ha el seu advocat personal Alex Spiro.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Salut Álvaro Torres, nutricionista: «Menja una peça de fruita abans de començar el dinar»
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies